Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan väl inleda med att jag inte är någon hundmänniska, men detta är något jag funderat på ett tag. Hur påverkar det hunden att den är...
Svar
14
· Visningar
1 714
Senast: Svanhild
·
K
Övr. Hund Jag vill blodspåra med min hund. Alltså måste jag ha ett tillstånd från SJV? Där jag redogör för var jag tänker köpa mitt blod? Undantag...
Svar
6
· Visningar
1 819
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Nu har jag börjat träna lite med kameran o lyckades filma dessa roliga ögonblick men tyvär har jag inte fått till skärpan än:crazy...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Min storasyster har en 2-årig tik av raserna sheep dog/collie/border terrier, en mycket viljestark och väldigt smart hund. Min syster...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Länk En rafflande berättelse om en BC's aktiva liv och leverne..
Svar
7
· Visningar
870
Senast: nevin
·
Övr. Hund Förra året fick jag tack vare en arbetskamrat möjlighet att låta min dröm gå i uppfyllelse...Jag kunde köpa en hund!Jag har alltid drömt...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 688
Senast: Lilla
·
Övr. Hund Han skäller, vägrar lägga sig ned osvosv. När man säger åt honom så skäller han stöddigt tillbaka! Riktigt riktigt, retsamt. Och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 951
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Hund som "följd-tråd" till klo klippning undrar jag vad ni har för klosaxar/tång? Till min stora hunds klor behövs en rejäl skarp tång, än...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Min tik fick en kull valpar vid nästan 3 års ålder men hon ville verkligen inte ha dom hon skakade och morrade år dom var riktigt arg...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: dirre
·
Övr. Hund Kan av någon anledning inte fortsätt i min andra tråd om detta så skapar en ny med hela resultatet. 1a.Kontakt hälsning: 4...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Har en eng. springer på två år. Lyssnar fint och är lydig, väldigt trevlig hund. Men när han gör någonting fel, och vi säger åt honom...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Kan man åka och hälsa på folk och sova över. Inte på en gång då förstås. Hur mycket kan man "fara runt" med den. Skulle vilja åka...
Svar
13
· Visningar
1 174
Senast: Apollo
·
Övr. Hund :cry: , I måndags den 16 april kl 12.30, somnade hon in, min underbara Sheltietik Wilma. Efter många turer till veterinären med hennes...
Svar
13
· Visningar
928
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Vad ingår i MUH-testet? Jag ska - tydligen - vara förare åt pappas tik under det i höst, och jag har exakt 'noll koll' på vad det...
Svar
6
· Visningar
1 488
L
Övr. Hund Har en australian shepherd kille på 10 mån, o för tillfället har jag börjat undra om vi har tagit oss vatten över huvudet eller om jag...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Hejhopp! Jo, jag tränar ju en del med min lille tax...vi löptränar 3 ggr i veckan 45min en gång och 30min de andra två gångerna. Jag...
Svar
3
· Visningar
2 509
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Ska MH testa Leia imorgon. Nikita var ju redan testad när hon flyttade till mig och schnauzern var ju inte bra mentalt så henne var det...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Ia*
·
Övr. Hund Hur är det inom era raser som inte har HD/AD röntgen "tvång" ? Röntgar ni era hundar innan de går i avel eller ni som inte avlar själva...
2
Svar
25
· Visningar
1 596
Senast: pumah
·
M
Övr. Hund Ska bli stolt ägare till en vuxen hund som behöver nytt hem. Hon är väldigt trevlig och väluppfostrad, i alla lägen. Vi däremot är...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Mallemoe
·
Övr. Hund Jag undrar om någon skulle kunna förklara graderingen av höfter? Vet att det finns A,B,C och D, kanske fler? Vad betyder varje bokstav...
Svar
15
· Visningar
1 512
Senast: Solis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp