Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Man har sett en labbe flera gånger efter vägen mellan Vilhelmina och Dorotea. Flera personer har provat få fast hunden men den är...
Svar
14
· Visningar
1 315
Senast: Pangare
·
Övr. Hund För det nya tjocka tillskottet i hundflocken :angel: Nu har hon bott in sig över helgen, funkar bra med restrerande jyckar, så idag...
Svar
14
· Visningar
1 341
Senast: Lillaloppan
·
Z
Övr. Hund Japp så är de nu, vi köper hus till veckan och får där stora ytor för våra hundra. Mina planer är att bygga en stor lek/tränings...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Zink
·
Z
Övr. Hund Skulle vara kul att höra hur ni tränade era hundar före under och efter gravditeten. Vad det var för hund/hundar, vad ni tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 458
Senast: Zink
·
G
Övr. Hund Kan inte alla som har bilder när ni tränar/tävlar agility el lydnad lägga ut dem här? Vore kul att se:banana: //Gilly
2
Svar
20
· Visningar
1 723
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund Min morbror ringde mig hans bullmastiff ligger inne i Skara och e väldigt dålig nu ska de ta sköldkörtelprov på honom men det tar två...
Svar
9
· Visningar
6 760
Senast: linnea 82
·
M
Övr. Hund Jag undrar om det finns foderstater för hundar, alltså där man kan räkna på hundfodrets näringsinnehåll och på hur mycket hunden behöver...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund Jag har två hundar, en liten dvärgpinscher och en amstaffkorsning. gr man bara ut med en hund så funkar hundmötena bra. men går man...
Svar
7
· Visningar
706
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Jag är rätt förtjust i den hundrasen, från vad jag läst och sett på bild, var näääära att försöka hitta en uppfödare och tinga en...
Svar
6
· Visningar
7 826
Senast: Bonetta
·
Övr. Hund Ni som inte handlar hos zoo lr liknande, vilket märke köper ni och varför? Vilken är bäst? Sämst?
Svar
19
· Visningar
1 434
Senast: angel76
·
Övr. Hund satt och funderade på en sak nu på kvällen. vad täcker egentligen försäkringen på brukshundklubben? vad händer t ex om det blir...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 124
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Mina hundar är sjukt underbara, mina bästa vänner, mina bästa killar, men... .....FY FAN vad det luktar illa med hundprutt...
Svar
15
· Visningar
1 075
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Trodde att jag äntligen skulle få ha det lite bra med mina djur. Har tidigare skivit om problemen med mina hästar. Skaffade hundvalp...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Sissa
·
Övr. Hund Jo, jag älskar min hund och jag skulle flytta berg för hennes skull. Men någon måtta får det vara. Just nu har hon lite tråkigt och...
Svar
6
· Visningar
898
Övr. Hund :rofl: I påsk satt min moster o stickade en tröja till sig, ser ut som den som Skärgårdsdoktorn har i tv-serien. Polo o allt. Så...
2
Svar
21
· Visningar
1 584
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Finns det någon hundras som är helt svensk? Nån som vet?
Svar
4
· Visningar
1 583
Senast: Zarro
·
C
Övr. Hund Är det fler som ska dit och ställa ut? Jag ska ställa min hund där! :)
2
Svar
22
· Visningar
1 493
Senast: Kamomilla
·
M
Övr. Hund Hej. var idag och kollade på uppfödarens kull på 7 st galet söta valpar:love: . Frågan är ju bara vem man ska välja? Har två alternativ...
2
Svar
23
· Visningar
5 565
Senast: martha
·
Övr. Hund Ibland undrar jag varför jag köper leksaker till hunden, när det mesta hon hittar verkar duga. Pinnar å liknande kan jag förstå, å...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Minta
·
Övr. Hund Ja, det kommer nog att få bli så tyvärr... Jag har fått reda på att jag ska få en bebis i oktober, inget planerat direkt, men så...
Svar
13
· Visningar
1 203
Senast: Jolanta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp