Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av hund som fått fel på njure. Vad får dom för symptom ? Vad tar man för prov ? Finns det medicin för det ?
Svar
2
· Visningar
3 653
Senast: Agraff
·
D
Övr. Hund Jag måste ju bara visa er det här kortet på Nixon. Han ser för rolig ut hahaha :rofl: Har ni några roliga kort på era hundar?
Svar
8
· Visningar
2 117
Senast: Agraff
·
M
Övr. Hund Sticker ut huvudet - nu när elhalsband är förbjudna kan någon komma med förslag hur man får sin hund att sluta jaga bilar? "Jappan"...
2
Svar
23
· Visningar
7 512
Senast: knyttet
·
W
Övr. Hund Min hund är nog sjuk :( Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag...
Svar
6
· Visningar
1 946
Senast: Kaos
·
B
Övr. Hund Jag ställde ut min lilla hund i stockholm i Söndags och fick 1:a pris och fick en stor fin rosett som nu hänger på väggen och glänser=))
2
Svar
22
· Visningar
3 901
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Hund Läste en tidigare tråd om vilka olika foder folk ger sina hundar, för- nackdelar. Såg att flera gav sina hundar färskfoder som man...
Svar
0
· Visningar
2 174
Senast: smartie
·
T
Övr. Hund hur tror ni köpare till dom små liven tänker??? Blir sååå trött på alla oseriösa köpare.. Hade ute en annons på mina 7 sötnosar, 8 av...
Svar
12
· Visningar
3 649
Senast: Jadzia
·
Q
Övr. Hund hur gammal måste hunden vara innan man får börja träna själva hopphindrerna..? :confused: Jag har en på ca.6 månader och hon hoppar vad...
Svar
2
· Visningar
2 122
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Om jag inte minns fel så var det ngn här som hade corgi? Kan vi inte få se några bilder, det är ju så söta hundar! :love: :o
Svar
12
· Visningar
2 587
Senast: rabbe
·
K
Övr. Hund Är det verkligen som det ska med dessa vita tuggben när de luktar stark ungefär som katturin. Det nästan fräter i näsan när jag sitter...
Svar
0
· Visningar
2 297
Senast: KaZa
·
Q
Övr. Hund Vi i vår familj köpte en hund för ca. 3 månader sen.. hon är ungefär ett halvår nu! Men hon är så PIGG.. Det hjälper inte heller om hon...
Svar
2
· Visningar
2 367
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Hund Se om det funkar,.,. *länk borttagen av moderator* Vad tycker ni???
Svar
4
· Visningar
2 227
Senast: thereseSvensson
·
B
Övr. Hund Vår hund ligger väldigt ofta på rygg, sover, tuggar på saker, vilar lite osv. Nu ligger han här nedanför stolen på rygg och tuggar på...
Svar
6
· Visningar
4 718
Senast: JennyF
·
B
Övr. Hund Den 13 september skall jag och min cocker ställa ut för allra första gången :crazy: på Sofiero i skåne. Inte annat än att man är lite...
Svar
9
· Visningar
2 374
Senast: Geezer
·
Övr. Hund Nu var det ju en evighet sedan jag svansade runt på lydnastävlingar å sånt, men hade en disskution med min granne i dag, och hon hävdade...
Svar
2
· Visningar
2 195
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Doris har varit på återbesök hos homeopatskolan. Hon har ätit homeopatmedicin sedan i slutet av maj eftersom veterinären inte kunde...
Svar
2
· Visningar
2 353
Senast: martha
·
Övr. Hund Min hund har fått en stor vårta? har pratat med veterinären, han lider inget av det( men den är äcklig ) och en ev operation skulle gå...
2
Svar
26
· Visningar
36 496
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nya bilder på Ester & Doris och deras kattvalpar. :D http://medlem.spray.se/slattasgard/hpbimg/gosingar.jpg...
Svar
5
· Visningar
2 927
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp