Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Planerar min semester i januari ,bättre tidigt än sent :smirk: Jag ska juh ta med mig älsklingen :love: Nu är juh han född i spaninen...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: TrOlla
·
W
Övr. Hund Idag har jag fått beskedet att min valpis har foderallergi :(. Analyserna efter biopsierna på tarmen hade kommit, så veterinären ringde...
Svar
12
· Visningar
2 038
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund på era doggar. Har ni någon bild som ni tycker är extra vacker,så får ni väldigt gärna visa den för mig :bow: Här är min finaste bild...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 988
Senast: julia_v
·
V
Övr. Hund Nu vill jag gärna veta hur ni gjorde för att få era valpar rumsrena.. någon som vill dela med sig?
Svar
17
· Visningar
3 152
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Kommer här på begäran av min sambo :p "Är de trevliga? Hur är de helt enkelt" :love:
2
Svar
21
· Visningar
6 254
Senast: Druvan
·
G
Övr. Hund Vi skall få hem en hund till om ett par månader. Jag vet inte vart valpen skall sova! Skall han få ligga i en korg bredvid min säng...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: wera
·
Övr. Hund Varför ylar hundar egentligen? vad betyder det? Jag vakna imorse av att min hund stod och yla i sovrummet och jag har aldrig hört henne...
Svar
6
· Visningar
4 445
Senast: Tippan
·
Övr. Hund jag har en 5 årig schäfertik som jag har haft i 3 år. hon har bott hos en massa olika människor innan hon kom till mig (jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
1 536
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Råkade i slagsmål med stor jämnårig schäfer! :( Haltar och har sår på tassen! Stackars stackars min lilla älskling! Han är för gammal...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Liten_men_tuff
·
B
Övr. Hund Vår 1-åring tuggar sönder allt hon får tag på så fort man lämnar henne ensam. Dock är hon inte helt ensam eftersom vi även har en 6-årig...
Svar
3
· Visningar
2 268
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vad är det för för- respektive nackdelar med att köpa en hund som inte är en liten valp 8-12 veckor? Om vi förutsätter att den inte är...
Svar
18
· Visningar
9 949
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Imorgon ska jag åka och titta på en rottweiler på 16 vecker. *super lycklig* :love: :bump: :rofl: :D :banana:
Svar
15
· Visningar
2 300
Senast: Jadzia
·
J
Övr. Hund Jag har lite funderingar kring brukshund/sällskapshund. Jag tycker att skaffar man sig en brukshund, ja då förutsätter JAG att man har...
Svar
14
· Visningar
3 297
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund Har varit orolig för sambons schäfertik, hon har haltat på ett framben i över en vecka. Vi trodde att hon sträckt sig, så vi lät henne...
Svar
12
· Visningar
3 413
Senast: bettan
·
Övr. Hund Men jag börjar bli lite fundersam nu. Ofta när min lille kille legat länge utan att vara ute får han som en "extra uppsättning kulor" en...
Svar
5
· Visningar
1 551
Senast: Dean
·
Övr. Hund Var hos en kompis idag vars familj har tre hundar. Efter ett tag när min hund hälsat på alla och vi varit där ett tag så sitter vi i...
Svar
8
· Visningar
7 109
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Hur skall en icke hundvan person bete sig följande fall. Jag behöver rent handgripliga råd för när jag råkar ut för hundar mot min...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 741
Senast: Moniq
·
P
Övr. Hund Vad menas med det? Sitter och kollar på olika släktingar till min hund och på vissa står det HD A och även HD C samt HD grad 2 har...
Svar
3
· Visningar
1 534
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av den rasen? Bra, dåligt, vad bör man tänka på? Framöver (när vi bor på gård) vill vi ha en lugn...
Svar
1
· Visningar
1 548
Senast: Raven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp