Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hejsan. Är det någon som vet en bra Kennel eller liknande som föder upp "Engelsk Cocker Spaníel".
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: The_Last
·
S
Övr. Hund Väcktes av vovven TIDIGT i morse, vilket aldrig någonsin inträffar annars, då han hör till den morgontrötta typen. Förstod att det var...
Svar
9
· Visningar
3 394
Senast: wera
·
Övr. Hund Min lilla galna chihuahua har bara en kula, den andra har aldrig trillat ner. Jag antar det är därför han är lite smågalen, översexuell...
Svar
18
· Visningar
4 468
Senast: Vitsippan
·
K
Övr. Hund ...när han ska umgås med löptikar kontra en som inte fått betäcka?
Svar
11
· Visningar
4 420
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Övr. Hund Hur bär jag mig åt som hundägare när en person sparkar min hund när vi passerar varandra på en gångstig? (väg genom skogsparti) :cry...
2
Svar
28
· Visningar
3 724
Senast: Nickan
·
Övr. Hund Min hund förändras verkligen när hon löper. Hon blir först och främst en vakthund som försöker skrämma allt från flugor till människor...
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: Meibla
·
G
Övr. Hund Hur kan man göra för att höja hundens självförtroende och självkänsla?? Har en golden kille på 2 år. han är rädd för nya människor...
Svar
5
· Visningar
2 092
Senast: gumman82
·
Övr. Hund Min lilla kille har hunnit bli nästa sex månader nu, och har förändrats en del och börjat testa lite gränser. Det största problemet är...
Svar
8
· Visningar
1 744
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Nu har mina föräldrar tagit hand om en border collie som ägarna inte klarade av. denna gång är det en tik, 2 år gammal som inte har fått...
Svar
6
· Visningar
1 805
Senast: Meibla
·
F
Övr. Hund Listan kan göras lång. Har nu haft en valp nu sedan i Juni och han var lyhörd och duktig. Men nu börjar han bli trotsig... Kissar och...
2
Svar
28
· Visningar
4 702
Senast: Nickan
·
Övr. Hund han är pigg och glad fortfarande, men har börjat halta när han har legat ner och ska gå dom första stegen :( Julafton 2001
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Jag har lite problem med gammeltiken. :( Hon löper nu, och det typ nästan rinner "konstant" på bakbenen på henne. Så här mkt har det...
Svar
5
· Visningar
1 476
Senast: missPetra
·
D
Övr. Hund Min lilla dvärgpinscher fick diagnosen (efter urintest) diabetes i går. Nu skall hon ha insulin minst en gång varje dag. Jag blev...
Svar
4
· Visningar
3 090
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jahaja... aldrig får man behålla några extrapengar för sig själv. Råkar man för en gångs skull ha någon slant extra (läs -...
Svar
3
· Visningar
2 162
Senast: Isa_79
·
Övr. Hund Åh vad det är tomt hemma! Ingen som är glad när man kommer hem. Ingen som frågar om man får följa med när jag tar på mig ytterkläder...
Svar
2
· Visningar
1 746
Senast: Dean
·
G
Övr. Hund Jag är på väg och ska byta foder åt min hund... ger honom nu royal högenergi. (golden kille 2 år) han är så lös i magen och har lite...
Svar
10
· Visningar
1 847
Senast: gumman82
·
Övr. Hund Nu börjar vi få hundvaktsproblem. Dagis ville inte ha såna som oss, såna som bara behöver hundvakt nån gång ibland. Kan iof förstå det...
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund Hur ska jag bära mig åt när min sambos tik inte låter mig komma in i mitt eget sovrum utan att försöka hoppa på mig. Hon har blivt mer...
Svar
19
· Visningar
2 632
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Hund Våran Beardis har blivit lite knepig på sista tiden. Det är en hane på 5 år. Han vill inte gå ut !! På morron går han ut nedanför bron...
Svar
5
· Visningar
4 317
Senast: Qodrofenia
·
B
Övr. Hund Just nu är jag i stort bryderi, har en goldenkille som blir 10 år i februari och nu har jag hittat en knöl "därbak" på honom, ca 1 dm...
Svar
9
· Visningar
1 923
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp