Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad skulle ni göra under en dag för att er hund skulle bli riktigt, riktigt trött? (Vad skulle ni göra under en dag för att göra hunden... 2
Svar
30
· Visningar
2 737
Senast: Migo
·
Övr. Hund Någon som har Kia Niro med dubbelbur i? Jag har hittat en bil som jag vill ha men det verkar inte som att min MIM dubbelbur i medium...
Svar
3
· Visningar
900
D
Hundavel & Ras Ber om ursäkt på förhand om detta är ett uttjatat ämne här. Jag är ny på forumet:o Jag går i tankar att skaffa en tik till sommaren och... 2
Svar
38
· Visningar
10 687
Senast: Tajger
·
Hundhälsa Gamle fine Beauceronen börjar gå mot sluttampen nu, känner vi. Det är absolut inte akut, men kan bli, när som helst. Snart eller om ett...
Svar
15
· Visningar
1 556
Övr. Hund Ännu en gång har jag sett en bedårande liten figur som jag inte har en aning om vad det var för ras.... :D :love: Såg den på väg till...
Svar
6
· Visningar
1 260
Övr. Hund Hur har ert år varit, ur ett hundperspektiv? Min hund fyllde två i augusti och hon börjar nu kännas vuxen. I våras hade hon en rejäl... 2
Svar
23
· Visningar
2 309
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Funderade över mina egna planer för hundarna 2018 och läste er förra tråd. Så vad har ni för planer för era hundar? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 187
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej. Så jobbigt att behöva fundera så i detta, nu när vi hamnat här😔 Vi har en boxertik som varit med oss i snart 8 år, det har...
Svar
17
· Visningar
1 246
Senast: kakan89
·
Hundhälsa Eftersom min hanhund aldrig ska gå i avel finns funderingarna på att kastrera honom, mest för att jag är dagmatte till två tikar, han är... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 822
Övr. Hund Jag har min första lilla shih tzu tjej, nu 8 månader. Vi har varit på vår första utställning och det gick fantastiskt bra så förväntar...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Novali01
·
Hundhälsa Jag lärde mig typ nyss att kemisk kastrering nu för tiden är nåt chip som verkar ca 6-12 månader. Den enda hunden jag "varit med om"...
Svar
6
· Visningar
5 442
Senast: BornAgain
·
Hundträning Vuxen omplacering som bott hos oss sig sen maj. Inte blivit lärd att gå i koppel, stressade fram som ett ånglok i början med nosen...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Min pappas hund som jag ska passa några dagar äter min katts bajs. Någon som har liknande problem? Hur löser ni det och varför gör hon...
Svar
8
· Visningar
3 882
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag är uppväxt med hund och har blivit så sugen på att skaffa hund nu efter 6 år utan. Vi har blivit erbjudna att ta över en 1 årig...
Svar
10
· Visningar
1 184
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej! Jag tänkte kolla lite på vad ni med eurasier betalade för er hund? Jag har en plan på att köpa en eurasier om något år, men vet...
Svar
4
· Visningar
7 641
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
24
· Visningar
4 750
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hittade ingen sådan här tråd så passar på att göra en :D För jag och Svansson vill passa på att önska alla en riktigt god jul 2
Svar
38
· Visningar
2 545
Övr. Hund Förut ordnades det EFIT-dagar här på buke, men jag tror att det var på "ungdomar". Det finns även en hemsida som heter just "ett foto i... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 740
Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig... 2
Svar
22
· Visningar
2 857
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Vi har en jämthund på snart 11 månader som senaste veckorna har upptäckt att det finns ett motsatt kön som heter tikar.....Det som är... 2
Svar
30
· Visningar
4 775
Senast: Delfinarie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka