Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund .....i ett nötskal. En vattenpöl på hela rundan och han fullkomligt slänger sig i den.... :devil:
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Minns ni när jag skrev om en Fila Brasileiro? Jag skulle eventuellt ta över honom, främst för att ägaren har noll intresse och kunskap... 2
Svar
34
· Visningar
2 576
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Min älskling: Ursäkta dålig bildkvalitet... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 828
Senast: Itchie
·
K
Övr. Hund Är fortfarande på jakt efter en ny hund. Finns på tok för många raser. Är det någon som har efterenhet av rasen pumi? Hur är rasen?
Svar
7
· Visningar
1 586
Senast: turbofling
·
T
Övr. Hund Ibland när jag har tråkigt så brukar jag leka med tanken på att ta valpar efter min ena tik. Satt och letade ett bra förslag på hanhund...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Eller sterilisering som vi gärna vill säg,någon som gjort detta på sin tik utan sjukdomsanledning? Jag har en blandis tik o vi tänker... 2
Svar
29
· Visningar
5 799
Senast: scesar
·
Övr. Hund Vad menas med att en hund driver? Idag i stallet så for det omkring en liten hund på gärdena utanför stallet. Den for omkring i...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad kan det bero på? Kan det vara farligt? Bör vi ringa veterinären? Hunden verkar inte ha ont, hon ligger och sover just nu som...
Svar
8
· Visningar
5 319
Senast: snurran
·
Övr. Hund Jag och min sambo krigar om vad vi vill ha för hund när vår älskade schäfer får gå hädan framöver, han har ont i sina höfter! Båda...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Havregryn
·
Övr. Hund Loka hämtade tidningen i morse och på framsidan står det Jakthund fick halsen avskuren NU är jag inte så bra på att länka, så de...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund behöver en valp? Jag blir chockad när jag läser om 6månadersvalpar som inte börjat gå promenader än :eek: Visst man ska inte gå 2...
Svar
13
· Visningar
1 882
·
Övr. Hund Nån mer som ska börja på kurs där i oktober mer än jag ? Den 17/10 startar våran kurs, unghundskursen då..Vore kul om nån fler här på...
Svar
3
· Visningar
2 041
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Tanken är ju att vi ska skaffa hund under nästa år och är ju sånn att jag vill veta allt och planera och ha mig.. just nu är jag inne på...
Svar
8
· Visningar
2 673
Senast: LadyLusifer
·
Övr. Hund Har anmält mig som väldigt intresserad till ett omplaceringshem för hundar som farit illa utomlands... men inte sagt nåt till mamma o...
Svar
10
· Visningar
1 178
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Äntligen har vi fått hem våran lilla valp.. Finsk Lapphund som heter "Zack"... 4v... 4v.. 9v.. 9v.. 9v...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: nermal
·
Övr. Hund Hej hopp alla buke(hund) vänner... Kände att det var dags att göra en uppdatering ang Atlaz och mig, för att förklara varför vi inte... 2
Svar
34
· Visningar
3 150
·
M
Övr. Hund Hej! Kan gissa att det finns en del hundägande studenter häromkring? Vad skulle vilja fråga är; hur funkar det? Hur mycket blir er...
Svar
10
· Visningar
1 334
Senast: cissi_cassandra
·
G
Övr. Hund Var ute på promenad med tiken idag då jag stötte på en hundägare som på avstånd ropade till mig: Är det en hane eller tik? När jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 943
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Är det nån som har collie??? Jag har en hon är bara för söt... Pratar och så... :love: Hon är 10 år och heter Kimbess Chrissie in Red...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: _Yggdrasil_
·
Övr. Hund Har folk glömt att det är HUNDAR de konkar rundor på!?!?!? Jag blir upprörd faktiskt, för de har ju egentligen i grund och botten... 2
Svar
33
· Visningar
2 808
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka