Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Nu ska jag iväg på en föreläsning (heldag) Ska bli SÅ kul! Någon mer? Här är dagen: Åke Hedhammar (Professor i...
Svar
15
· Visningar
1 079
Senast: ChristinA
·
S
Övr. Hund Jag vill ha hund! Nuuuuuuuu!!! Det var 2 år sen jag fick ta bort min älskade ängel! Jag saknar henne så det gör ont i hela kroppen...
2
Svar
34
· Visningar
1 747
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hittade ett kort jag lät en fotograf ta på min bebis för lite mer än ett år sen, titta och njut! :love:
Svar
12
· Visningar
935
Senast: Jezz
·
F
Övr. Hund Vad kan man räkna med för foderkostnader i månaden för en liten hund, en mellan hund och en stor hund?
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Hur ska ni göra med era hundar på nyårsafton? Ni som går iväg på fest, lämnar ni hundarna ensamma hemma eller tar ni med er dem? Det...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 599
Senast: _moa_
·
M
Övr. Hund Min 3-månaders valp har fått utslag på båda baktassarna och vill gärna klia sig. Jag kopplar ihop det med fodret och skulle gärna...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund Är det någon här som importerat s.k "gatuhundar"? Från vilken "förening"? Hur har det gått med hunden? Är det något att rekommendera?
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund nu har jag börjat fundera på att sadla om helt och inte bli akademiker, utan jobba med något mer praktiskt och med hundar. de två yrken...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 935
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund jag blir så trött ibland... hade varit och handlat i affären och grejar med min cykel när en dam med en liten hund kommer och binder den...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund mitt "lilla" problem: 5 mån valp som vill kissa.... fortfarande flera ggr/timmen :smirk: bor ½ trapp upp i hyreshus. Hinner precis...
Svar
12
· Visningar
1 834
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund En bekants hund har på bara en dag fått dålig balans, han vinglar, har svårt att stå och kissa, kan ej hoppa ner för soffan eller gå i...
Svar
7
· Visningar
12 899
Senast: *Natta*
·
Övr. Hund Min hane är extremt mammig, ska ALLTID vara i närheten av mej, spelar ingen roll om jag så är på toaletten. Att lämna honom ensam...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 959
Senast: Meibla
·
G
Övr. Hund Min kompis har nu bestämt sig för att hon inte längre kan ha kvar sin underbara kompis. :cry: En helt underbar liten kille som är...
2
Svar
31
· Visningar
2 117
M
Övr. Hund Nästa vecka ska vi hämta vår nya lille Jack russel kille . 9 veckor gammal. Jag har fått veta att uppfödaren lärt valparna att kissa...
Svar
9
· Visningar
1 780
Senast: ridskoleryttare
·
G
Övr. Hund I natt vaknade jag av ett hulkande ljud. Tände lampan och mkt riktigt, en av hundarna hade precis lagt den störst spyan jag sett...
2
Svar
29
· Visningar
2 026
Övr. Hund Detta är våran grannes hund. Han brukar komma hem till oss på kvällarna då hans ägare släpper den vind för våg :devil: Iaf så tycker...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: prince77
·
Övr. Hund Vilket föredrar ni? Min äldre hund är endast chipmärkt och valpen är endast tatuerad. Valpens uppfödare tyckte chipmärkning var ett...
2
Svar
27
· Visningar
2 447
Senast: Moniq
·
G
Övr. Hund Vet att Bagarmossen har öppet för akut sjuka djur, men vilka mer har det? Åker inte till Bagis i första taget, så vet ni vilka som har...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: malumbub
·
J
Övr. Hund Jag skulle behöva lite råd...... Min Tobbe är nu 9 v. och jag har lite funderingar. Tanken är att han skall ställas ut (första gången...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har hört att det är valputställning i början av nästa år i Västerås. Känner någon till något om detta? Var kan jag hitta mer info...
Svar
5
· Visningar
909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp