Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Nej nej nu är jag orolig för min bebis. Han är halt på höger bak! Men det verkar som om det uppstår mer när han har legat och sovit...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Ungefär? Är det någon som har en? Är det trevliga hundar?
Svar
18
· Visningar
6 583
Senast: Broken_heart
·
Övr. Hund Jag har just insett att jag ar helt efter nar det galler uppfodning och allting som andra manniskor gor med deras tikar. Mina tikar...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: Zoya
·
F
Övr. Hund Min tik , snart 9 månader ha börjat uppföra sig väldigt skumt. Hon har ingen matlust (hon har alltid kastat sig över maten , nu lämnar...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Fnurra
·
B
Övr. Hund Min lilla vovve har torra trampdynor. :confused: Vad kan man änvända för salva? Vad använder ni?
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej, jag har ett problem och tänkte rådfråga här. En bekant har skaffat en valp som är ca 13 veckor idag, och redan när jag träffade...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Med ett litet julkort jag har gjort idag, dock en bild från i somras på mig. Ska uppdatera det snarast möjligt... :smirk...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: Ferrari
·
T
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,576077,00.html
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund I helgen var sambon och jag och hälsade på mina föräldrar och dom har en afgan hund. (Vi hade henne även när jag bodde hemma ) Så hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 085
Senast: skorpan
·
A
Övr. Hund Ja, som topicen lyder. Hur anser ni att man på bäst sätt som hundägare ska bete sig vid rastgårdar där man har hundar lösa? Tänk er...
Svar
8
· Visningar
1 741
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har en hund som jag behöver omplacera. Vart är bäst att vända sig då? Mia.
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Zoya
·
F
Övr. Hund Vad brukar uppfödare ha för krav på valpköpare?
Svar
13
· Visningar
1 437
Senast: Zoya
·
Övr. Hund jag tycker så synd om mamma, varje gång hon har varit ute med våran 8 månaders springerspaniel kille så får han fnatt och börjar springa...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Är så otroligt glad! Lilla vovven mönstrades på Stockholmsmässan idag, och blev godkänd. :banana: :bump: Nu var inte kraven så höga...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: Momento
·
F
Övr. Hund Säljer ni valpar till någon som när hunden blivit över sex månader, tänker ha hunden på hunddagis medans ägaren jobbar? Tycker ni att...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: Meibla
·
Övr. Hund När jag och min hund tränar använder jag ibland kommandot "Bättre." Detta oftast när han hamnar snett vid inkallning till sidan...
2
Svar
21
· Visningar
1 495
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund igår kväll lyckades jag få i vovven lite frolicar och efterdet sprang han direkt till vatten skålen och drack vatten..... ringde...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: raven_82
·
C
Övr. Hund Äntligen är hon hemma, efter att ha varit borta i 8 veckor. Hennes valpar är idag dryga 6 veckor gamla, 7 stycken storpudelbäbisar...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 535
Övr. Hund Imorgon ska jag ner till Älvsjö och titta på mina vovvar (dvs Beauceronerna, 09.00 ring 15 :angel: ) Någon som har lust att träffas...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 849
Senast: lady_vip
·
L
Övr. Hund Har haft min valp i dryga tre veckor nu. Han är mkt duktig, vi går ut mkt ofta och på nätterna säger han till när han vill gå ut. Detta...
Svar
3
· Visningar
2 626
Senast: zesel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp