Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Vill hitta prisvärda hundleksaker, någon som vet en bra sida där man kan handla via nätet? Dax för julkappar till min lilla tax=) Alla...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Varför bär unghunden ut alla sina fina grejer i sin rastgård?? Han har jättefin egen "lägenhet" inomhus med egen utgång till rastgården...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Snurrfian
·
M
Övr. Hund Vi fick hem vår underbara lilla pudelvalp i lördags. Enligt uppfödaren ska han ha 2 dl välling på morgonen, den lapar han i sig, sedan...
Svar
13
· Visningar
3 046
Senast: Mammadutt
·
B
Övr. Hund Min J.R valp på tre månader juckar på sin korg! Han biter och juckar som en galning. Jag vet att det inte är något sexuellt och att...
Svar
10
· Visningar
27 482
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hur ser era blandraser ut...Min är: Pappa: Golden Retriver, Mamma: jämthund (mormor), schäfer, stövare, karelsk björnhund...
2
Svar
32
· Visningar
2 510
Senast: Yrsa
·
T
Övr. Hund Själv ska jag dit! :bump: Jag ska tävla i Junior Handling med min vovve Monty. Det är andra gången jag kommer till SM fast nu känns...
2
Svar
32
· Visningar
2 025
Senast: glee
·
Övr. Hund Tyvärr är nu valpen funnen död.. Här kan ni läsa Jag tänder här ett ljus Och sänder en tanke till husse och matte :cry:
Svar
13
· Visningar
1 182
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Jaha, då är vår hund troligen en allergihund... Han har haft problem med sina öron till och från under en del år... Vi har fått...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: amalia
·
Övr. Hund hur kan man korsa en schäfer med en tax?? går det ens? tycker det verkar lite konstigt, vad fler finns det för konstiga blandraser ni...
2
Svar
28
· Visningar
7 518
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund Jag har endast träffat ett par frallor, men jag är bra sugen på att skaffa en! Jag är ute efter en vuxen fralla, men jag har aldrig sett...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: KickiH
·
O
Övr. Hund Majken *1995-2004-12-06* Älskar dej förevigt! Det gjorde jag igår,... min älskade fina hund...Du kommer alltid...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Fick en provpåse Specific CPC Pediatril XL /för valpar av storvuxna raser av veterinären. Vi är nöjda med det foder vi ger vår hund nu...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: ikeline
·
Övr. Hund Var ute med Jason idag och för första gången på ett bra tag fick han träffa en hund. Han var helt överlycklig. Han ser så glad ut på...
2
Svar
28
· Visningar
1 803
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund nån som kan tipsa om bra sidor och/eller uppfödarsidor?
Svar
6
· Visningar
886
Senast: sammi
·
N
Övr. Hund Har under en tid gett min dv.scnauzer ett algmedel som skall hjälpa mot tandsten och dålig andedräkt. Nu är han sjuk, har fått stenar i...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: navajo
·
F
Övr. Hund Tänkte gå till biblioteket idag och låna lite hundböcker. Har ni några att rekommendera?
Svar
5
· Visningar
992
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Och det gick superbra! Vi gick på trottaren och såg att det kom en hund mot oss längre bort. Nallo brukar vara en riktig "pain in the...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Timsetim
·
F
Övr. Hund På Agrias hemsida så står det: "Hälsodeklarationen för din hund är utan anmärkningar." Angående hälsodeklarationen: Görs det på en...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: Allinrep
·
B
Övr. Hund Hej, Är det någon som orkar förklara för mig, Hur funkar det? :confused: Jag behöver en redögörelse från grunden, riktigt "Basic"...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund Det kom en tant fram till mig idag när jag satt på huk och försökte att avleda min hunds uppmärksamhet från hennes hund (irriterad...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp