Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni vet att jag har ställt en miljon frågor och alltid fått bra svar härifrån. Nu vill jag först börja med att tacka för alla svar...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund Vad är detta som ser ut som vita "mjäll" i våran 9 veckors valps päls? Han är korsning tax/hamiltonstövare. Han kilar sig inte så mkt...
Svar
7
· Visningar
17 713
Senast: Dean
·
D
Övr. Hund En heltklart sevärd film... http://www.deviantart.com/view/11454716/
Svar
11
· Visningar
919
Senast: Tuffsan
·
Övr. Hund Hej hopp! Min magra lilla plutt äter så dåligt ibland. Efter att ha besökt uppfödaren igår ville hon att vi skulle öka fodret till...
Svar
12
· Visningar
5 262
Senast: Lupin
·
T
Övr. Hund För några veckor sen i veterinärerna var det med en hund som var hängig, och den var så otrooooligt söt, hette Ville. De sa att det var...
Svar
7
· Visningar
5 179
Senast: Dorro
·
B
Övr. Hund Oj oj, har varit framme med digital kameran och fotat våra vovvar i helgen... Och j...r i min låda vad arg Joy ser ut på detta kort...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Hittade en liten "blupp" i örat på min unghund förra veckan. Och när den inte ville försvinna utan istället bara blev större blev det...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: velvet
·
J
Övr. Hund Hejsan! Tänkte ta upp detta igen... Alla ovanliga, konstiga och annorlunda färger det finns på vissa raser. Själv hittar jag...
Svar
14
· Visningar
2 923
Övr. Hund jag undrar hur långt eller hur länge man kan gå(effektivt) med en fem månaders valp, finns det risk att den blir sliten om man går med...
Svar
12
· Visningar
1 320
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hej hopp! En kort fråga; finns det några ställen på Internet där man kan köpa saker till hunden? Tack på förhand! Pinglan
Svar
16
· Visningar
981
Senast: glee
·
L
Övr. Hund För er som läst mina tidigare tråd om vår labbe som var dålig.. Krumade med ryggen , haltade och blev allämnt låg och det kom och...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Liten_men_tuff
·
M
Övr. Hund Hon var inte halt på morgonen. Var med mig inne på en mörk vind och befann sig bakom en vägg en längre stund så jag såg inte var hon...
Svar
5
· Visningar
13 937
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund Har blivit med valp för första gången. Allt är som ett underbart töcken med sömn-ut o kissa- mat- kissa- sova- kissa- leka- ut o kissa-...
2
Svar
31
· Visningar
2 229
Senast: Sweet
·
C
Övr. Hund Av gammal hävd säger man ofta att hunden inte kan veta att den gjort fel om man inte kommer på den direkt. Så om man skulle hitta något...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 818
Övr. Hund Undrar hur ofta man ska vaccinera mot parvo och valpsjuka? Är det nödvändigt att vaccinera mot kennelhosta? Hunden träffar inte andra...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Igår när jag var ute och promenerade med lilla kängurun kom jag att tänka på att jag höll kopplet som en tygel i handen, mellan lill-...
Svar
9
· Visningar
783
Senast: Kilauea
·
K
Övr. Hund Jag skulle boka tid för att vaccinera min vovve idag, men vet sa att det är nya rutiner nu. Det räcker med vartannat år om hunden...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Jag har länge funderat på att barfa hundarna och katterna, men stoppats av att en av hundarna har njurfel. Hon äter K/d för detta sen i...
Svar
7
· Visningar
2 077
Senast: Rose
·
Övr. Hund En fråga; på vilka sätt kan en proteinkänslighet ge sig uttryck på en hund? Min hund kliar sig periodvis onormalt mycket vid höger öra...
Svar
7
· Visningar
3 485
B
Övr. Hund Har ett tag suttit och studerat olika forum i ett par månader och varje gång slås jag av denna tanken. Det är ibland hårda diskussioner...
Svar
16
· Visningar
1 127
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp