Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Finns det några säkra källor med forskning angående BHA och BHT? :confused: Jag har mailat flera företag som har detta i sitt...
Svar
3
· Visningar
1 441
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Nu ska jag traska iväg och träffa råttan Doris och hennes matte :D Hoppas verkligen inte att hon äter upp min buse. Och de lär inte...
Svar
18
· Visningar
920
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Hej, Jag undrar bara om någon har nårga förslag på lite aktiverings lekar och övningar? Jag har en lite JR valp på nästan tre...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Ni som har skotträdda hundar, hur löser ni det?
Svar
11
· Visningar
1 892
Senast: crazy
·
Övr. Hund En drevertik hittades i Skillingaryd (Vaggeryds kommun i Småland) i lördags. Hon är mager och ej idmärkt. Ska kollas idag om hon är...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag tror min älskling har fått vårtor på tandköttet... Det är inte farligt va? Tänkte åka till vet och ta bort dem så fort jag får råd...
Svar
5
· Visningar
2 062
Senast: Glimfeather
·
B
Övr. Hund Tänker ni på berikning när ni tränar? På vilket sätt i så fall? När man talar om aktivering betyder det begreppet att hunden ska arbeta...
Svar
12
· Visningar
1 361
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på hunduppfödning? Har en goldentik hemma som jag ställt ut lite med bra omdömmen. För att ta valpar efter hunden ska...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: GaurdianAngel
·
V
Övr. Hund som har egen hund har varit en ständig dröm för mig sen jag var 6 år. Jag har läst allt som finns att läsa om hundar, ni kan tro att...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: velvet
·
S
Övr. Hund Är självskrivna kontrakt för hundar giltiga??
Svar
5
· Visningar
1 858
Senast: crazy
·
Övr. Hund Ni vet att jag har ställt en miljon frågor och alltid fått bra svar härifrån. Nu vill jag först börja med att tacka för alla svar...
Svar
11
· Visningar
1 244
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund Vad är detta som ser ut som vita "mjäll" i våran 9 veckors valps päls? Han är korsning tax/hamiltonstövare. Han kilar sig inte så mkt...
Svar
7
· Visningar
17 701
Senast: Dean
·
D
Övr. Hund En heltklart sevärd film... http://www.deviantart.com/view/11454716/
Svar
11
· Visningar
918
Senast: Tuffsan
·
Övr. Hund Hej hopp! Min magra lilla plutt äter så dåligt ibland. Efter att ha besökt uppfödaren igår ville hon att vi skulle öka fodret till...
Svar
12
· Visningar
5 258
Senast: Lupin
·
T
Övr. Hund För några veckor sen i veterinärerna var det med en hund som var hängig, och den var så otrooooligt söt, hette Ville. De sa att det var...
Svar
7
· Visningar
5 178
Senast: Dorro
·
B
Övr. Hund Oj oj, har varit framme med digital kameran och fotat våra vovvar i helgen... Och j...r i min låda vad arg Joy ser ut på detta kort...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Hittade en liten "blupp" i örat på min unghund förra veckan. Och när den inte ville försvinna utan istället bara blev större blev det...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: velvet
·
J
Övr. Hund Hejsan! Tänkte ta upp detta igen... Alla ovanliga, konstiga och annorlunda färger det finns på vissa raser. Själv hittar jag...
Svar
14
· Visningar
2 921
Övr. Hund jag undrar hur långt eller hur länge man kan gå(effektivt) med en fem månaders valp, finns det risk att den blir sliten om man går med...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hej hopp! En kort fråga; finns det några ställen på Internet där man kan köpa saker till hunden? Tack på förhand! Pinglan
Svar
16
· Visningar
980
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp