Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Lille Tobbe har idag bott hos oss i 1 vecka! :) En glad liten skit.... han har lockat fram många skratt!! :D
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Meibla
·
G
Övr. Hund Min hund har blivit så rädd för kompostgaller så jag funderar på att byta ut dem, men vet inte riktigt mot vad. Några tips? Finns det...
Svar
10
· Visningar
4 875
Senast: glee
·
Övr. Hund Nån här som har erfarenhet av den rasen? Mina föräldrar ska köpa en mudi valp i vår och jag skulle vilja veta lite mer om den rasen...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Vad tycker era hundar om snön? Blir de sådär barnsligt glada och skuttar omkring som små fån och kastar sig i snödrivorna? För någon...
2
Svar
30
· Visningar
2 026
Senast: Fnurra
·
D
Övr. Hund Hej!! Jag har en blandis av ovanstående ras som är drygt 1 år. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra ägare av samma ras - om...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: Smulis
·
M
Övr. Hund min kompis sitter o tittar runt på chihuaor (stavning?) o jag kollar lite också, vilket får mej att börja fundera. hittar olika bilder...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Smulis
·
Övr. Hund är helt kääär... Idag har jag klappat på en pytteliten chihuahua VALP!! :love: :love: yttepytteliten... såg ut som en...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: velvet
·
Övr. Hund Atlaz är nu 4 månader och väger 30 kg :D Tyckte att det var dag för lite ;) bilder så här kommer dom: De flesta bilder länkar...
2
Svar
29
· Visningar
2 223
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund Äntligen har maken veknat och det är dags att fundera på vilken ras vi skall ha. Själv är jag uppväxt med pudlar som förutom att vara...
Svar
1
· Visningar
678
L
Övr. Hund Hur allvarligt är det ? Vi var inne idag igen på kliniken med vår labrador då han har betet sig konstigt. Han har kutat med ryggen...
2
Svar
29
· Visningar
4 062
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Hej hopp! Vem har världens mest bortskämda hund? Vi har varit och köpt en säng till vår vovve, på IKEA. Han nästan flög ner i sängen...
Svar
11
· Visningar
1 098
Senast: JennyK
·
H
Övr. Hund Jag var ute med min hund igår, jag hade honom i spårlinan, och vi gick efter elljusspåret, och in på några småstigar o.s.v. Vi var helt...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Här får ni se tre ursöta bilder på Mackes nakna valp ;) En riktigt söting !!
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Min hund är jättesnäll på alla sätt och vis. Men stört omöjlig att möta andra hundar med. Han bara drar och ska efter dom och skäller...
2
Svar
26
· Visningar
1 903
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Tänkte visa er världens sötaste hund, har nog inte gjort det så det är dax enligt mig... :bump...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: MoonFlight
·
R
Övr. Hund min lilla skit < --------- ja hon ja fryser ärslet av sig och vägrar gå ut ..... finns det nån stans man kan köpa det till okej...
Svar
6
· Visningar
2 472
Senast: eldione
·
M
Övr. Hund Var inne på Tradera (auktioner) och sökte på hund-husdjurstillbehör och hittade en konstig annons om hund vid namn Lars kolla in den...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: elsa_carlsson
·
Övr. Hund Nån som har en sån här som kan berätta lite? Bilder?
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Carla
·
O
Övr. Hund Hej!! Jag och min sambo ska ta hand om svärmors hund i över en månad när hon ska resa bort. Det är en liten Petit Brabancon hane. Han...
Svar
14
· Visningar
1 174
Senast: voltigehoppare
·
S
Övr. Hund Barbro Börjesson har ju "Hundskolan" i svt´s Go´kväll, där hon hjälper tittare med problemhundar. Många skriver in till programmet och...
2
Svar
23
· Visningar
3 011
Senast: Pangare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp