Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund jag kan ingenting om det här .....hur gammal måste hunden va innan man stället ut den ... vad ska man tänka på ...... allt .. jag ska...
Svar
6
· Visningar
720
Senast: ridskoleryttare
·
Övr. Hund En frusen stackars sloughi borta, jag känner hans kullbror... :cry: Inklippt från en anslagstavla: Akut! Till er som bor i...
2
Svar
20
· Visningar
1 761
Senast: Enya
·
Övr. Hund Min hund är så söt! Stället där han känner sig tryggast är duschen! När han blir ledsen vill han helst gå in dit och ställa sig. Det är...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Stackars hund Hur kan man ens komma på tanken?! :eek: :mad:
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: sammi
·
Övr. Hund Nån som har en sån här? Hur är dom i temperament och så? bilder?
Svar
1
· Visningar
6 782
Senast: Sweet
·
M
Övr. Hund är det någon som har erfarenheter av lite "äldre" valpar? vi är på jakt efter en dvärgschnauzer och har blivit erbjudna en tik på 13...
Svar
15
· Visningar
1 674
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Hej gott folk! Hjälp mig nu, och försök att vara så opartiska som möjligt. Vad är bra och dåligt med klicker. Jag har förstått att...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min vovve är inte hemma mer. Han blev inlagd idag. Jag och sambon åkte iväg med honom i förmiddags och sen fick han stanna kvar där. Vi...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: linafina
·
Övr. Hund Vad har ni lärt era hundar för något? Jag kan inte påstå att han kan detta, men vi försöker att lära honom att göra No1 och No2 på...
2
Svar
29
· Visningar
1 849
Övr. Hund Min lilla terrorist är helt galen i snön och studsar i den. Han är helknäpp!! Hihihihi vad han ser lycklig ut när han får springa i...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Baloo
·
Övr. Hund Vovven är ute och traskar i gräset=)
Svar
0
· Visningar
173
Senast: _moa_
·
Svar
0
· Visningar
155
Senast: _moa_
·
Svar
0
· Visningar
159
Senast: _moa_
·
G
Övr. Hund Började fundera när jag läste foder & tillskottstråden.. Vitamin B 12 finns väl i alger och det är kanske inte så många foder som...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Tippan
·
P
Övr. Hund tyson är 9 veckor i dag. igentligen heter han goldenglow discovery nu har jag tagit några bilder
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Pamme_Jaspin
·
P
Övr. Hund i går skulle tyson komma hem men de visade sig att de har blivit sjuka :cry: :cry: (de blev vaccinerade i måndags men han har inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 271
Senast: Pamme_Jaspin
·
M
Övr. Hund Min hund är ingen stjärna på att apportera. Faktum är att han aldrig självmant bär något i munnen överhuvudtaget. Jag har provat det...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 313
Senast: Madde85
·
M
Övr. Hund Fy fasen vad kul jag har haft nu. Var nyss ute och släpade däck med min hund. Som jag tidigare nämt så vill jag ju att min hund ska bli...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Tänkte skicka ut mina valpdrömmar i en tråd och se vad ni kloka på buke tycker om tidsplanering och rasval... Jag är nu student...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: glee
·
M
Övr. Hund De här sista dagarna så har min hund struntat TOTALT FULLKOMLIGT i när jag kallar på henne. Vad tusan är det med henne? Hon ska...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp