Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund artikel Det har ar nog första gangen pa evigheter som en rottweiler inte kallas för "kamphund" i kvallspressen. Till Rottisen...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: glee
·
Övr. Hund Så trött jag blir. Den ligger i småbitar i köket. Hon är alltså så pass stor att hon når upp på bordet. :eek: Vill hon inte veta...
Svar
14
· Visningar
992
Senast: Mirre
·
Övr. Hund efter lilla valpis som flyttar in hos oss om drygt 4 veckor. Att tiden skall gå så sakta. Nåja, bättre sent än aldrig. Får...
2
Svar
34
· Visningar
2 052
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund min kompis har en labbishanne på 19 veckor som är (relativt) lugn och snäll inne men när man går ut med honom får han konstiga knäppar...
Svar
6
· Visningar
3 045
Övr. Hund Rapport från Doris behandling av kvalsterallergi för den som vill veta :) Mindre bra: Vi (husse som är sjukansvarig i familjen)...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Lite nytagna vinterkort på min hund :) Kommentera gärna Nallo Nallo igen Så fin! Vacker Fin bakgrund också Från...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund som ser ut så här i år när första snön kom: Han är en "hemsk" blandras på fyra raser (!) :smirk: ;) :D Nelson är...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund då var det dags igen. nu är lilla minina snart helt hårlös, ullen är fälld och på g igen och nu har hon tappat nästan alla långa hår...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Ger ni det till era hundar? Jag tänker på er vars hundar har ledproblem. Min hund åt tidigare Cosequin, men vi slutade med det efter att...
Svar
10
· Visningar
2 882
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Var valp har gatt upp over 6 kg pa tre veckor. Han ar 3 manader, pappan ar en springer spaniel/collie mix och mamman en great pyrenee...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Jillybean
·
Övr. Hund Kommer någon ihåg att jag för länge sen skrev om mina galna "mördar-hundar"? Påminnelse för er som glömt :smirk: Flyttade för ett år...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund läs detta http://www.vasterviksbk.nu/classicforum/showThread.asp?thid=6363 jag trodde också att trenden skulle vända :(
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Har hört folk säja att vid en viss ålder får man lixom nästan börja om från början o lära om allt när hunden hamnar i "tonåren"? Har det...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Little_Cowgirl
·
B
Övr. Hund Vad är det? Vad kostar det? När skall det göras? :bow:
2
Svar
34
· Visningar
3 000
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vad ska man göra nu dessa kalla dagar när man har en otroligt aktiv hund - som inte klarar av kyla? Det är omöjligt att vara ute mer än...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: Aningsfull
·
I
Övr. Hund Hörde av en hundägande bekant om att två jakthundar hade dött. De hade frusit ihjäl när strömmen försvann och de var i (den...
Svar
15
· Visningar
1 177
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar när ni varit ute på promenix när dom har saltat? Jag läste att man skulle bada hundens tassar å skölja...
Svar
14
· Visningar
3 634
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Läste en annons i GP i morse: "Dvärg-schnauzer Avelsgr. 5 tikar, 1 hane 75.000:-" Kan det stämma?
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: Lady_A
·
M
Övr. Hund men min sambo vill inte ha..... :crazy: Vår gemensamma hund dog för något år sedan och jag har vuxit upp med hund, alltid haft hund...
Svar
16
· Visningar
1 731
Senast: Tviggy1081
·
L
Övr. Hund Jag är mkt sugen på att börja med agility med lilldogge (eng Cocker) men kommer inte att ha möjlighet till detta förrän om något år...
Svar
13
· Visningar
1 269
Senast: Little_Cowgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp