Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Nån här som är/har varit dagmatte/husse? Hur mkt fick ni betalt? Berätta mer. Hur många timmar om dagen? Sover hunden över någongång?
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Ja, enkelt, NÄR är det tillåtet för era hundar att skälla? Jag har haft som regel att det är BRA om dom skäller om det är någon på...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: KaZa
·
D
Övr. Hund Jag har aldrig haft egen hund men har alltid haft en stark önskan. Nu äntligen verkar det finnas möjlighet. Behöver era råd om val av...
Svar
16
· Visningar
1 509
Senast: Nossan
·
K
Övr. Hund jag ska på bröllop på midsommar, och kan nog ej ta med min lilla valp. kan man då ha den på hundpensionat? jag har två olika som verkar...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Bebben
·
E
Övr. Hund Jag har en hund som är lite uttåad. Jag har fått rådet att klättra i backar med honom för att bygga upp muskler, så kanske han rätar upp...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Qvip
·
K
Övr. Hund Ha.. dessa småhundar som skäller hela tiden... :confused: Varje gång man är ute och går.. kommer dom där ättriga sakerna och skäller... 2
Svar
31
· Visningar
2 514
Senast: bengibollen
·
M
Övr. Hund ... bra för nånting? har hört att det är bra när man ska dressyrträna?
Svar
16
· Visningar
1 901
Senast: Tippan
·
K
Övr. Hund ska hämta hem en liten valp i veckan. är gravid och kommer vara själv i veckorna i sommar. hur gör man då med sista rastningen? ska man...
Svar
8
· Visningar
871
Senast: kjelin01
·
Övr. Hund Jag har fastnat för en hundras men är lite osäker på om jag är inne på rätt spår. Har ni sett filmen "Killing Mrs Tingle"? I den filmen...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: kjelin01
·
Övr. Hund äntligen fungerar datorn igen! herregud att man kan vara så beroende av en liten maskin... nåja, här kommer lite uppdateringar: Loke...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: KaZa
·
T
Övr. Hund Nu har han spytt ungefär fyra gånger sen vi fick han, för tre veckor sen. Boxerhanne, 12 v. Vad kan man göra? /trassel_tös
Svar
1
· Visningar
814
Senast: puman_22
·
G
Övr. Hund Jag har varit ute på landet med Selma i helgen. Passade på att filma lite, hon tyckte det var så kul med sand så hon inte visste vart...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: zally
·
G
Övr. Hund Om två veckor är det sista gången på valpkursen och då ska vi få prova på spår. :) Jag har inte varit så värst intresserad av det men... 2
Svar
21
· Visningar
1 948
Senast: Kassiopeja
·
M
Övr. Hund Jag har noterat att en del hundägare går med kopplet kring nosen på hundarna. Vad har detta för syfte egentligen? Jag har mina aningar... 2
Svar
30
· Visningar
6 497
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Nån som har nån aning om va de kan kosta å sätta 2 hundar på sånt 1 vecka.. Har ringt runt lite, men får inget svar förens efter 5..
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Milosari
·
Övr. Hund och det dispensen kommer inte att kosta 4500:-! Den kostar 500:- enligt dom jag pratade med, och dom sa att dom skulle ändra på...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Min hund slickade sig idag vid ljumsken och jag upptäckte ett sår. Vad gör man? Det är inget var och det blöder inget. Det är svullet...
Svar
7
· Visningar
2 356
K
Övr. Hund Bebben! Du kan ju inte sitta och hålla tyst om det nu har bakats frallor i natt? Du ger oss väl färska rapporter. :D :banana: 2
Svar
21
· Visningar
2 145
Senast: LUDDE98
·
L
Övr. Hund hej. jag måste bara ställa en fråga till alla er som har mer än en hund. Jag har en tik som är 3 år o hon formligen avgudar mig. Jag...
Svar
6
· Visningar
8 104
Senast: Geezer
·
F
Övr. Hund Har en liten belgarflicka på 3 månader vars knän syns väldigt tydligt. De verkar inte svullna eller så men jag har aldrig sett en hund...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka