Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här kommer i alla fall en hel hög bilder på mina hundar från i somras. Evita spanar Notera den hängande tungan på alla kort Hmm...
Svar
9
· Visningar
909
Senast: Dravena
·
M
Övr. Hund Jag vill bara ge en medalj till alla er som har har hund valpar.... Guud det är 10 ggr jobbigare än jag hade föreställt mig att ha en...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Miiip
·
E
Övr. Hund Hej! Jag har nga frågor angående hundraser... Vilka hundar luktar illa? Ja har känt att flera långhåriga luktar nästan får... vilket...
Svar
8
· Visningar
2 380
Senast: Tippan
·
Övr. Hund ..ang inkallningstråden....berömmer ni alltid när hunden lyder?? Det gör inte jag, vanlig vardagslydnad är för mig så självklart och man...
2
Svar
30
· Visningar
2 210
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund ...kommer snart att finnas ute på marknaden. j-la skithund! jag och sambon har precis kommit hem från ett biobesök, och vad kommer man...
2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Nemo
·
Övr. Hund Måste få skriva av mig min oro.. min labbetik har börjat halta igen. Förra året genomgick hon två svåra operationer på Strömsholm för...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Thelma
·
F
Övr. Hund Hej! jag undrar om det är nån som vet nån hundras som man kan ha även om man är allergisk. min pojkvän är nämligen allergisk -typiskt-...
Svar
13
· Visningar
6 327
Senast: Sony
·
L
Övr. Hund Hittade en sida på Internet och undrar om detta verkligen är sant???? Wema hundarna
Svar
16
· Visningar
1 714
Senast: Stollan
·
K
Övr. Hund Har tyckt att allt har gått så smärtfritt sen vi köpte en hund till; vi har haft nr 2 i snart 8 månader nu. Men nu börjar det att bli...
Svar
11
· Visningar
1 491
Senast: knyttet
·
N
Övr. Hund Hej alla! Jag funderar på hur ni har löst problemet arbete/hundvalp? Man kan ju inte vara ledig hur länge som helst..man ska ju ha råd...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Nemo
·
M
Övr. Hund Vad e det bra för? och hur mycket ska man ge per gång? mvh malin nybliven hundägare :smirk:
Svar
5
· Visningar
14 378
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund När ska man tidigast Höftledsröntga hundar vid vilken ålder? Gäller det generellt alla raser? Kostnad? Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Shettisar
·
T
Övr. Hund Hej! Jag tänkte fråga er om era funderingar angående HD röntgen efter allt som stod i Hundsport om plegicil gentemot...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: Tippan
·
Övr. Hund tränar ibland på att ha labben lös och det går för det mesta bra. vi tränar massor av inkallningar och han får gottis nästan varje gång...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: Nemo
·
C
Övr. Hund Kunde/kan era hundar vid ca 5 månaders ålder? Min kan sitt, ligg, backa, "stanna kvar" å att han inte får vara i köket.. Lär sej jätte...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Nemo
·
M
Övr. Hund Jag behöver lite råd av er! Vilket är bäst av följande alternativ: 1. Vi hämtar hem vår valp i helgen, nio veckor gammal. Veckan därpå...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Karamella
·
N
Övr. Hund Har nu utökat djurparken med en salukivalp på 9 veckor! Jättesötis! Är det någon mer här som har en salukivalp? Är det någon som bor i...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Nemo
·
B
Övr. Hund Någon här förutom jag som bara älskar denna vackra ras? Hade en själv för att par år sedan, underbar! :banana:
Svar
5
· Visningar
980
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Någon mer som haft problem med att få hundar att äta färskfoder? Köpte hem 100 kg fryst färskfoder...har 2 stycken greyhounds...den ena...
2
Svar
28
· Visningar
2 209
Senast: litania
·
Övr. Hund Unghunden har numera blivit nästan 10 månader, och testar allt som går o testa. Mattes tålamod mestadels. Men idag blev jag både rädd...
Svar
12
· Visningar
1 541
Senast: litania
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp