Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För första gången i mitt liv som hundägare har jag stött på en hund som fryser så mycket att det blir en plåga för henne att gå ut :( Så...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: litania
·
C
Övr. Hund Har ni någonsin hört talas om att en svullnad är för hård för att de ska våga operera? Det var vad vi fick till svar i fredags när de...
Svar
9
· Visningar
1 960
Senast: crazy
·
K
Övr. Hund HUND3 ? Ska gå första steget i mars. Är så nyfiken!!!
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har länge gått och funderat på att köpa mig en westie och tänkte nu höra om det finns någon här som är stolt ägare till en..? Vill gärna...
Svar
17
· Visningar
9 983
Senast: egwyne
·
E
Övr. Hund Är det någon här som har en noga uträknad foderstat till sin hund? Altså har uträknat hundens dagliga behov. Bara en fundering :) :D...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Egonson
·
I
Övr. Hund I höstas fick jag ta över en dobermann som inte har haft det lätt i livet. Han har blivit använd som hackkyckling av hans fd ägares...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: Isis
·
Övr. Hund ...gick vi i går! ca 50-60 m långt, 15 min gammalt och älskade bollen som slut. i brist på bättre ställen var vi på s:t hans backar, ett...
Svar
13
· Visningar
995
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Har en valp på 16 v som har underbett. Detta underbett har kommit under de senaste veckorna, var inte där när vi köpte henne vid 8 v...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Nu ar det dags for mina foraldrar att skaffa en hund. De har lite hundvana fran mej och mina valpar :) , ar intresserade och jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 401
Senast: Betsy
·
Övr. Hund Är det bara att jag har missat det eller görs det verkligen inga TV-program för hundintresserade på de svenska TV-kanalerna? Nog för att...
Svar
3
· Visningar
1 357
Senast: skejtgrl
·
Övr. Hund har ni nån gång fått avliva er älskade hund? Hur kändes det? saknar ni hunden? Min hund Mimmi avlivades i okt. 2003 o jag saknar henne...
2
Svar
20
· Visningar
3 495
Senast: Ammi_L
·
Övr. Hund Jaha, någon som har erfarenhet? Har för mig att jag sett på nåt veterinärprogram nån gång om en hund som hade svalt ner en kondom. Någon...
Svar
19
· Visningar
5 675
Senast: Tippan
·
V
Övr. Hund Vad gör ni om er hund morrar åt er?
Svar
19
· Visningar
3 051
Senast: Vicku
·
Övr. Hund Kan hundar ha damp? :crazy: Trodde inte jag skulle få sådanan problem med med uppfostran som jag har nu med ettåringen.Hon är av...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: Qodrofenia
·
T
Övr. Hund För något år sedan hade vi en disskusion här om VARFÖR vissa kliniker slutat ta emot importade hundar. Det var någon här som la en länk...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Thindra
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av dessa? Vet en tjej som har två stycken och jag blev helt förälskad! Berätta gärna om rasen, funderar på att...
Svar
6
· Visningar
2 246
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Fick höra att E-vitaminerna försvinner i så kallat fryst färskfoder...stämmer detta?
Svar
2
· Visningar
788
Senast: crazy
·
B
Övr. Hund Är det normalt att en valp börjar att jucka när den är 3 månader?! Märkte det i helgen att han hoppade upp på mitt ben och började att...
Svar
6
· Visningar
5 082
Senast: litania
·
S
Övr. Hund Tilda, (familjens vovve) http://us.f2.yahoofs.com/users/40118427_3bcd/bc/db22/__sr_/ccd3.jpg?phKIXFABwmuHJDSf...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Sv_ridponny
·
B
Övr. Hund Kan man skicka iväg en valp på lydnads kurs så när valpen kommer hem så är det mer lydig? Bara en fråga som poppade upp=)
Svar
13
· Visningar
1 541
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp