Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur togs den emot av hunden ni redan hade? Vi funderar lite på att skaffa en liten hund till om något/några år. Just nu har vi en liten...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund det har vart mycket snack på sistone om att tidelag (kallades det så) skall vara förbjudet, men är det egentligen det? eftersom att...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Vicku
·
Övr. Hund http://www.hittehund.nu/artikel/sergelstorg.htm :mad: :devil: Stackars hund! :cry:
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: Horsen
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att ställa ut vår hund på Lilla Stockholm ivår. Tror vi... :crazy: Men, det är vår första hund så vi har absolut...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: kpist
·
Övr. Hund använder ni det? min labbes trampdynor är så spruckna (kan det ha nåt samband med hans dåliga klokvalitet tro?) att jag gick och köpte...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: FiaOchSaffe
·
J
Övr. Hund Jag fick ett extra nyhetsbrev från hittehund.nu och det handlade om lilla Alice som försvann från Vårflodsparken i Enskede (Stockholm)...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: Mirre
·
L
Övr. Hund Jag har en labradortik som snart är 1½ år gammal. Hon har alltid varit undergiven när hon träffar andra hundar, men jag har hela tiden...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Jo, faktiskt en hundtråd! En massa funderingar... Nu ska vi prova medicin i kombination med träning för instruktör för att få bukt med...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: mian1
·
F
Övr. Hund alla måste hjälpa dess stackars djur (image)http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,421033,00.html protestera på...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Znozan
·
C
Övr. Hund Funderar på att skaffa en liten Russel till sommaren, men.... Blir lite förvirrad på det här med registreringsbara / inte reg.bara...
Svar
14
· Visningar
1 372
Senast: Raven
·
N
Övr. Hund 1: Man får mycket frisk luft första månaderna. 2: Man utnyttjar dygnets alla timmar till att plocka undan och städa golv och annat...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: JennyF
·
Övr. Hund gissa vem som har den bästa hunden i världen? jag försåss :D. jag och min duktiga, pluttiga, söta flisan :love: mötte en massa hundar...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Är bara nyfiken på om någon här har någon erfarenhet av rasen - om ni har eller har haft en, om ni känner någon eller har någon annan...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur motionerar ni era hundar nu när det är så förbaskat kallt? Som vanligt eller mindre kanske? Våran GR-tik är väldigt känslig om...
Svar
17
· Visningar
1 337
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Snart kommer min efterlängtade bebis hem (februari) men man hinner ju bli så orolig. Jag tänker mycket på vad som kan gå fel osv. Och...
Svar
8
· Visningar
4 825
Senast: KaZa
·
N
Övr. Hund Min tik tyckte till att börja med att det var ett otäckt monster! Efter nån dag har hon dock gått från att vara anti-valp till tålig...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: idak
·
V
Övr. Hund bild på \"vargen\" Den lilla ulliga nallebjörnen har vuxit upp till en varg! eller man kan tro det när man ser denna bild...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: villi
·
H
Övr. Hund Är så splittrad... Det är så att i februari köpte jag en bordercollie/tollarkorsning, och allt var jättefint. Hunden jag har fått är...
Svar
9
· Visningar
2 060
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Hallå Jag kommer att vara hund vakt åt två hundar lite då och då och undrar vad hundpensionaten tar för att ha två hundar i ungefär en...
Svar
6
· Visningar
1 676
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Hej! Den 1:a April 2000 kom min pappa hem och sa till mamma "Jag har hittat en hund" Mamma sa "yeah right! !:a april haha.... :D" Pappa...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp