Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Min mammas hund är gammal och nu funderar hon lite på vad för ras hon ska ha för ras när denna går bort. Hon har en leonberger nu och är...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Hur förklarar man för de små guldklimparna att ta det lugnt? Finns det ngn lugnknapp? De kan visst stanna innaför dörren och de väntar...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund Vår hund har börjat att sticka hemifrån så fort hon får tillfälle. Hon är en riktig ögontjänare. Hon sticker hem till en bekant till oss...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: spralla
·
T
Övr. Hund Är det fler än jag som är lycklig ägare till en Bearded Collie här?? Iof bor hon hos mina föräldrar för tillfället men den dag vi bor...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Grimhild
·
Övr. Hund Krav på omgivningen när de träffar \"min\" hund? Hej! Har haft ett par bekanta på besök och deras hund- Rottweilervalp, 6 mån. De har...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Elisabet
·
P
Övr. Hund Är lite nyfiken.... ;) Vad har ni för avmaskningsschema till era dräktiga tikar och sedan kommande valpar? Vilka preparat och varför?
Svar
4
· Visningar
13 977
Senast: Pirayan
·
M
Övr. Hund Jag har länge funderat på att köpa hund har gått fram och tillbaka och har inte riktigt lyckets bestäma mig för en ras fören nu! jag...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Min tik blev kastrerad i torsdags. Sov hela fredagen, men åt både morgon och kväll. Hon bajsade på fredag morgon, men inte på kvällen. I...
Svar
5
· Visningar
3 002
Senast: hannibal
·
S
Övr. Hund har en valp (inte jag men mina föräldrar) som är ca 3,5 månad gammal. haft denna i..ja va e det nu 1,5 månad eller ngt..Hon kissar...
Svar
16
· Visningar
1 841
Senast: Druvan
·
V
Övr. Hund Detta är min lilla vovve Diesel när han var liten och söt han är liten och söt fortfarande men nu för tiden lite större han...
Svar
17
· Visningar
1 009
Senast: Vicku
·
Övr. Hund Grannarna skaffade en hund (tik) för ett tag sedan, det var lite trassel med hanteringen i början tror jag för hunden var väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Tuki
·
Övr. Hund Finns det något receptfritt medel som är lugnande inför nyårsraketerna och smällarna. Min hund har blivit lite rädd på senare år och vi...
Svar
12
· Visningar
9 750
Senast: litania
·
S
Övr. Hund Nu har det hänt två ggr. Grannens schäfer hane hoppar helt oprovocerat på min tik, hinner inte mer en utanför porten så kommer han runt...
Svar
15
· Visningar
3 753
Senast: litania
·
Övr. Hund Våran nu knappt treåriga rottweilertik började i somras att tappa klorna. Ngn klo då och då blev öm och svullen (precis ovanför klon)...
Svar
1
· Visningar
1 566
Senast: titi
·
A
Övr. Hund Jag har fått på hjärnan att jag vill ha en beagle (min älskade hund dog i midsomras o jag börjar sakna tassandet hemma igen), och...
Svar
10
· Visningar
5 738
Senast: Diggemon
·
R
Övr. Hund Måste få visa vår vovva och alla hennes valpar som hon fick i somras :love: TJOCKIS mamma & muskulösa pappa Mamma & 7 bebisar...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Nemo
·
K
Övr. Hund Hade någon annan bett om råd i följande frågor så hade jag haft självklara svar, men nu handlar det om MIG och MINA hundar och då står...
Svar
9
· Visningar
1 378
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Hund Sara under signaturen \"Knäpp\" Den 25 december 2003 dog Sara som fanns här på Bukefalos under signaturen "Knäpp" efter komplikationer...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: claraswe
·
M
Övr. Hund Har en kompis som har två hundar, vilka ägaren säger är från samma kull. Dock är det inte helt omöjligt att de inte är syskon då...
Svar
4
· Visningar
6 468
Senast: Madde_Madda
·
Övr. Hund Hej! Brukar inte vara så mycket på hund-forumet eftersom jag inte har hund längre, men ikväll behöver jag er hjälp. Jag är hundvakt...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp