Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänk ett sånt roligt forum jag hittade blev helt till mig och svarade på allt (jag skall ju alltid överdriva) men nu skall ni slippa...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Pirayan
·
P
Övr. Hund Det är så att jag har en hanhund på 5 år som jag skulle vilja para. Men jag undrar om han kommer ändra sig i temprament och psyke efter...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Patrioten
·
B
Övr. Hund ibland ser jag ingen anledning till vad han morrar åt, han är ju signalkänslig o både hör o ser saker som jag inte gör. Jag lugnar...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Balderum
·
M
Övr. Hund Hej! Vilka för- och nackdelar kan det finnas med att få hem en valp som är 15-16 veckor gammal (om den bott hos uppfödaren hela tiden)...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: FT_ryttare
·
L
Övr. Hund och hur lär man den att följa med när man rider? vi ska antagligen skaffa en golden valp till sommaren.. och eftersom jag både rider å...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: lie
·
Övr. Hund När kan man eg. börja resa bort under en längre period med hunden? Jag vill kunna ha med mig min hund överallt och därför behövs det...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Karamella
·
K
Övr. Hund Hej jag undrar vad ni anser om hund uppfostring.. Får era hundar ligga i sängen, soffan? Jag anser iallafall att hunden är en...
2
Svar
20
· Visningar
1 878
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Snäll hjälp har hört en massa olika nu så hjälp mig reda ut detta. Har hört följand påståenden. Valpar kan gå upp för traper men inte...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Är det nån mer än jag som tycker att Golden verkar delas upp i 2 läger? Ett för dom utställningsintresserade och ett för dom...
2
Svar
20
· Visningar
2 160
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund håller på för fullt och frågar mej en enda sak ;är det NÅN som kan släppa sin Husky/Husky-korsning utan att den drar åt helvete ...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Pirayan
·
Övr. Hund Undrar vad ni anser i allmänhet - hur pass ok tycker ni att det är att säga till andra hundar när deras mattar och hussar är med? Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 001
Senast: HEXE
·
Övr. Hund De flesta av våra kompisar och syskon har barn och särskilt nu i julhelgen har det varit en massa barn här på besök. Doris är inte van...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: HEXE
·
Övr. Hund Grannens hund (de bor en dryg kilometer från oss, men alla är grannar här) hade rymt och grannen kom för att leta efter hunden. Eftersom...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: HEXE
·
Övr. Hund Jag undrar om någon här har koll på vilka regler som gäller angående uppbindning av hundar. Grannen bredvid oss har två stora hundar...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: HEXE
·
G
Övr. Hund Jag blir snart av med mitt jobb, och det är hög tid att fundera på vad jag ska göra nu... Jag är för överkvalificerad för mitt nuvarande...
Svar
5
· Visningar
1 946
Senast: HEXE
·
D
Övr. Hund Har en 11-veckors valp som är av annat kaliber än mina tidigare hundar varit. Hon morrar o skäller på oss när hon vill ngt eller när hon...
Svar
5
· Visningar
2 045
Senast: HEXE
·
L
Övr. Hund Jag funderar på att köpa en egen hund. Jag är 20, pluggar på komvux och jobbar extra. Jag läser två ämnen på komvux, ena ämnet är två...
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan inte så mycket inom hundavel, men jag förmodar att de utställningsmeriterade hannarna är i majoritet. Men finns det någon som...
2
Svar
24
· Visningar
2 090
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Idag betalade jag handpenning på valpen. Så nu är allt verkligen säkert. En av valparna är min! :love: Naturligtvis så måste jag...
Svar
16
· Visningar
1 302
Senast: **BORTTAGEN**
·
V
Övr. Hund Hej Alla hundmänniskor! Fick detta av min uppfödare och lägger ut det här, ett av alla ställen... Är det någon som sett/hört något så...
Svar
1
· Visningar
1 111
Senast: Vikingur92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp