Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För inte ska det väl riktigt se ut så här? Ibland så faller som "armbågen" ut och det blir ett mellanrum mellan den och kroppen. Syns...
Svar
7
· Visningar
1 264
Senast: Mischmasch
·
B
Övr. Hund Hej! Någon som känner till hur noskvalster kan drabba hund, om det är smittsamt, hur det behandlas, om det har några likheter med skabb...
Svar
7
· Visningar
6 031
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Visst brukar man räkna ut hur många procent inavel det är innan man parar två hundar? Hur gör man det och vad är högsta procenten man...
Svar
9
· Visningar
1 838
Senast: kpist
·
P
Övr. Hund Som jag skrev i tidigare trådar så kommer det att flytta inen liten schäfervalp (hane) hos oss nästa vinter! :) Jag har planerat och...
Svar
2
· Visningar
1 300
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Sista uppropet! Någon som ville träffas på Lördag? Vi kommer att bestämma tid och plats, så de som vill ha reda på när var hur kan PM:a...
2
Svar
20
· Visningar
1 590
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Tänkte bara visa våra underbara hundar... Min systers Tollare Pepsi http://www1.snyggast.se/ul/2/1854502.jpg Och våran blandras...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Hund Anledningen till min fråga är att jag själv fått en fråga om jag vill överta en 8 månaders hanvalp som det inte funkar så bra för i det...
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: malgerud
·
J
Övr. Hund Vad anser ni är det bästa hos eran hund? och vad är det sämsta? Finns det någon egenskap som ni skulle kunna tänka er att "vara utan"...
Svar
18
· Visningar
1 532
Senast: unki
·
C
Övr. Hund Är så glad att min lilla moa äntligen har mognat till sig. Har inte varit med om en jobbigare valp-unghund! Hon är ju ett litet...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: FT_ryttare
·
B
Övr. Hund När och hur ofta avmaskar ni era hundar? Avmaskar ni även när ni får hem valpen, fast det är ända hund ni har? Skall man avmaska hunden...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: Milosari
·
Övr. Hund vilka skär har ni? Har en Oster A5 och skären 7 och 10 till outsning efter trimmning, men funderar på att klippa honom under vintern...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Någon som har något tips på vad man kan göra när en hund bara fäller o fäller o fäller HELA tiden. Ja, hon är en husky, och ja, hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 844
Senast: malumbub
·
K
Övr. Hund :D :D Jag är hemma en snabbis på lunchen och kastar i mig mat. Har precis varit ute med hunden i nästan en timme. Hon har ju bäbisar och...
2
Svar
23
· Visningar
3 607
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Före och efter. Vet att han ser gulligare ut före men samtidigt ville vi ha han julefin. Och om vi klipper honom nu hinner det växa ut...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Mischmasch
·
B
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på vad era hundar sover i. Har letat runt på nätet och hittar typ bara någon plast "korg" och Bia bädden. Vad har...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 632
Senast: julia_v
·
D
Övr. Hund I går när jag kom hem efter julfest på jobb, stod min man med bilen nere på gatan och väntade på mig, (tur att jag stack tidigt) min...
Svar
13
· Visningar
3 128
Senast: Angelina
·
D
Övr. Hund Då vi ev. kommer att ta en valp på halvfoder om ett par veckor undrar jag om det är ngt speciellt man bör tänka på vid...
Svar
6
· Visningar
3 229
Senast: Stoppard
·
B
Övr. Hund Jag kände på min tik nu här i kväll och då märkte jag en liten knöl som är liksom lite platt i stället för rund, och som satt fast på...
Svar
4
· Visningar
4 431
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Jag ska åka dit på lördagen och hade tänkt titta på staffordshire bullterrier, men själva utställningen är 8.30 och jag kan inte komma...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: glee
·
J
Övr. Hund är det någon som har en jack russel vi har en som heter Foxie
Svar
2
· Visningar
850
Senast: fragansia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp