Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har aldrig sett henne såhär, hon blev alldeles tokig.. Och hon är inte direkt den matglada typen, men den är slank snabbare än...
2
Svar
27
· Visningar
2 098
Senast: hannibal
·
Övr. Hund Nu har jag precis kommit tillbaka ifrån Stora Stockholm och är i en nästintill extas :love: Har ju länge planerat att skaffa hund...
2
Svar
26
· Visningar
2 524
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Finns det någon här som tävlar i Lydnad? Gärna högra klasser.. Jag är väldigt intresserad av just lydnad och skulle vilja messa med...
Svar
15
· Visningar
1 292
Senast: Albert
·
B
Övr. Hund någon som har lite förslag på övningr till hundar. Jag har en stor Grand Danois, så det ska inte vara en massa dans o hopp övningar...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: KaZa
·
T
Övr. Hund Vi har två små blandisar som nu ska säljas. Nu ringde en av köparna igår och ville höra hur mycket vi bestämt att ta för valpen. Vi har...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: JennyF
·
B
Övr. Hund när vi är ute o går med koppel så vet han knappt vad fot är. Men så fort vi släpper honom lös så händer det saker. Men jag har inte...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Hur skall jag nu kunna sova i natt... Såg i morse att hon inte riktigt ville titta med ena ögat, men kollade det inget rött eller nått...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund hur lär man en golden på 4 år att åka tåg? hon vägrar gå på! o ja ska ta hand om henne på helgerna och för att komma till mig måste hon...
2
Svar
24
· Visningar
2 170
Senast: lie
·
S
Övr. Hund ...vill jag ha. Min favoritövning är att kasta bollen, säga åt hunden att stanna kvar, gå 30 meter från bollen, kalla in hunden som ju...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: Petronilla
·
P
Övr. Hund Tror jag bestämt att rasen stavas? Jag och min sambo har bestämt oss för att det kommer att bli våran andra hund. Först en scäfer...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 522
Senast: Fritte
·
Övr. Hund Vid nästa löp skall min nu två-åriga tik paras. Tyvärr verkar hon ha 7 mån mellan löpen (klockren på de tre löp hon har haft), och det...
Svar
6
· Visningar
10 298
Senast: Francess
·
Övr. Hund I senaste numret av HundSport så står det att läsa om människors förmänskligande(puh knepigt ord! :D)av hundar. Detta sker då främst i...
2
Svar
23
· Visningar
2 334
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Jag har en blandrastik som snart fyller sju år. Hon mår väldigt dåligt före, under och efter löp. Hon är allmänt hängig och trött. Så...
Svar
13
· Visningar
8 731
Senast: Trollsan
·
L
Övr. Hund Hunden är kääär! Har träffat på två löptikar i veckan och han är så kär så kär. Ligger bara och gnäller och gnyr. Enda gången han är...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: CicciT
·
B
Övr. Hund Jo, det var jag som skrev den tråden. Fattade inte reglerna riktigt. Hann förövrigt aldrig läsa några inlägg heller...helt...
Svar
1
· Visningar
1 812
Senast: Nickan
·
S
Övr. Hund Det ska vara en liten dosa som man trycker in i vägguttaget och sedan utsöndrar feromoner. Enligt reklam osv. ska det verka lugnande och...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Jag har hört talas om "citronhalsband" (är lite osäker på vad de kallas) som hjälp i träningen av hunden. Hur funkar dessa och var kan...
Svar
7
· Visningar
3 265
Senast: CarpeDiem
·
N
Övr. Hund Ang Tibetansk spanielblandis? Varför? :(
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Övr. Hund Jag har köpt en blandisvalp med ovanstående blandning och jag är såååååå glad. Den är så liten o gullig och vi är redan helt sålda hela...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: jontemyra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp