Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vid nästa löp skall min nu två-åriga tik paras. Tyvärr verkar hon ha 7 mån mellan löpen (klockren på de tre löp hon har haft), och det...
Svar
6
· Visningar
10 321
Senast: Francess
·
Övr. Hund I senaste numret av HundSport så står det att läsa om människors förmänskligande(puh knepigt ord! :D)av hundar. Detta sker då främst i...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Jag har en blandrastik som snart fyller sju år. Hon mår väldigt dåligt före, under och efter löp. Hon är allmänt hängig och trött. Så...
Svar
13
· Visningar
8 736
Senast: Trollsan
·
L
Övr. Hund Hunden är kääär! Har träffat på två löptikar i veckan och han är så kär så kär. Ligger bara och gnäller och gnyr. Enda gången han är...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: CicciT
·
B
Övr. Hund Jo, det var jag som skrev den tråden. Fattade inte reglerna riktigt. Hann förövrigt aldrig läsa några inlägg heller...helt...
Svar
1
· Visningar
1 814
Senast: Nickan
·
S
Övr. Hund Det ska vara en liten dosa som man trycker in i vägguttaget och sedan utsöndrar feromoner. Enligt reklam osv. ska det verka lugnande och...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Jag har hört talas om "citronhalsband" (är lite osäker på vad de kallas) som hjälp i träningen av hunden. Hur funkar dessa och var kan...
Svar
7
· Visningar
3 268
Senast: CarpeDiem
·
N
Övr. Hund Ang Tibetansk spanielblandis? Varför? :(
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Övr. Hund Jag har köpt en blandisvalp med ovanstående blandning och jag är såååååå glad. Den är så liten o gullig och vi är redan helt sålda hela...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: jontemyra
·
C
Övr. Hund Min GD-tik har lyckats slå hål på skinnet ca 1,5cm från svanstippen. Det blöder inte ymmigt men det blöder iallafall och hon lyckas slå...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Icebabe_1
·
B
Övr. Hund Vi har en golden på ca 8månader som visar såg så undergiven. Detta har inte kommit utan var redan först dagen. Ibörjan kissade han på...
Svar
2
· Visningar
1 796
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund när man kommer hem med en ny valp och har en vuxen schäfertik (6 år) hemma... Tips och råd mottages tacksamt
Svar
3
· Visningar
947
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Man kan alltså inte lämna henne ensam i en timme ens. Innan jag gick hemifrån försökte jag än en gång "labbesäkra" hemmet. dvs. jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 960
Senast: martha
·
Övr. Hund Vilka ska dit? Jag ska dit i alla fall, troligtvis tar jag med mig lillen och ställer ut honom, Men om jag av någon anledning inte...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 709
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund <Strasshalsband sökes Vet någon om det finns att köpa strasshalsband till en rottis. ca 65cm?? :bump:
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund :love: :love: :love: i "Sture". En av valparna i min tiks kull som nu är 3 veckor. Jag har ju sagt både till mig själv, sambon och...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: KaZa
·
M
Övr. Hund nu har jag lärt blåbärssoppa ett nytt trick :D jättetufft. hon har lärt sig krypa ordentligt nu, så det var dags för ett nytt trick...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: Eir
·
F
Övr. Hund \"Ny\" här på Hund Jag tänkte skriva en liten presentation eftersom jag tycker att jag börjat synas mer och mer här på Hund - även om...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Jag har en Irish soft coated wheaten terrier :) Väldigt gulliga!!
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Vicku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp