Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Jag har blivit mormor!! :bump: :bump: :bump: till en svart, kladdig och alldeles underbar liten schäfervalp. :D :D Tiken var...
2
Svar
21
· Visningar
1 838
Senast: kpist
·
Övr. Hund Jag ska skriva en artikel för ett skolprojkt om pitbullterriern. Jag är jättenyfiken att höra era åsikter kring rasen - är ni för eller...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Knut
·
K
Övr. Hund Nu har mina bäbisar fått upp ögonen! :love: :bump: Snart blir de med andra ord ÄNNU sötare! :D Snabba är de tydligen med allt, både...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund <----han är så söööt :love:... en bra användarbild :D
Svar
2
· Visningar
849
Senast: JennyF
·
M
Övr. Hund nu har vovven vart hos veterinären efter att ständigt snubblat överallt. smärtstillande skitstarka, plus fodertillskott osv..massa...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Rianimare
·
B
Övr. Hund Jag kände på min tik nu här i kväll och då märkte jag en liten knöl som är liksom lite platt i stället för rund, och som satt fast på...
Svar
12
· Visningar
12 296
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Kommer du ihåg att vi pratade om att jag skulle utstätta min stackare för IPO? Bara för att du inte trodde på mig.. :D Jag har börjat...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Övr. Hund Ni vet, som att de vita hästbenen anses vara mer känsliga, tex för mugg och kotledsinflammation och allt vad det är. Har nån hört samma...
Svar
16
· Visningar
2 039
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på denna ras. Har inte direkt några planerpå att skaffa hund just idag, men drömma är det ju alltid kul att göra, och...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Hund Läste på ett torrfoder att det innehöll hela torkade ägg...vad innebär det?Med skal och allt? Ändras äggvitans förmåga som torkad...
Svar
17
· Visningar
2 262
Senast: crazy
·
M
Övr. Hund Är det någon mer än jag som har hört att saffransbröd är giftigt för hundar?? Jag har suttit i två timmar nu och sökt på alla sidor jag...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket det kostar? Vad som krävs? Och sen vart man kan kolla om namnet man tänkt ta redan finns? Tacksam för all...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Har ÄNTLIGEN fått fram de gamla foto-skivorna med gamla bilder på vovvarna. Har lagt upp de på min msn-grupp, så bara att kolla. Jag vet...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Har en tik på 2,5 år som börjar få lösa tänder. Hennes framtänder har sedan hennes valpning inte mått så bra, och nu har dom börjat...
Svar
18
· Visningar
4 458
Senast: Miiip
·
J
Övr. Hund Vi har ju problem med Leo och andra hundar, det har alltid varit ett problem och vi har försökt med det mesta, vi har gått flera kurser...
Svar
13
· Visningar
5 093
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Snarkar era hundar? Doris ligger här bredvid på rygg med tassarna i vädret och snarkar som en liten gris! :love:
2
Svar
24
· Visningar
1 871
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag lägger upp den här tråden på både Hund och Katt-forumet eftersom bilderna visar både mina hundar och katter. Kände att det började...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Ishtar
·
B
Övr. Hund Ja nu är det dax att köpa hund till våren men vet inte vad jag ska välja för ras. Mycket lutar åt att det blir en schäfer då jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: Raven
·
D
Övr. Hund Jag och Pricken har under hösten gått på spårkurs (5 ggr) och vi tycker det är jättekul bägge två. Vi har däremot ett problem; för varje...
Svar
17
· Visningar
1 548
Senast: Tippan
·
D
Övr. Hund Jag har märkt att vissa hundraser luktar mer än andra. Varför är det så?? Min chef har en Basset, och när hon tar med den till jobb så...
Svar
12
· Visningar
4 401
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp