Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min mamma har äntligen bestämt sig för att köpa en hund! Har letat lite på nätet och sett hur hundarna ser ut. Verkar vara en trevlig...
Svar
14
· Visningar
1 502
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Doris, det lilla eländet såklart. När vi fick henne hade hon bott i hundgård största delen av livet och hon fattade inte riktigt att...
Svar
5
· Visningar
4 971
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Då har vi hämtat hem lillparveln från veterinären. Dom har tagit ur en fettknöl som var 10*7 cm stor :crazy: Tyvärr låg den så illa...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: Mischmasch
·
B
Övr. Hund Hittade denna skojiga sak. Vad använder man denna till?
Svar
14
· Visningar
4 043
Senast: Tippan
·
K
Övr. Hund Nu har lilltejen, schäfertiken, fått sitt röntgenresultat. Hon hade hd grad C. Har hört så olika kommentarer. En del säger att det är så...
Svar
13
· Visningar
1 572
Senast: julia_v
·
F
Övr. Hund Har ni testat dom? Jag köpte en häromdan, en trälåda som hunden ska lägga klossar i i olika svårighetsgrad. Nu tränar vi för fullt...
Svar
7
· Visningar
1 214
Senast: Geezer
·
A
Övr. Hund Vad är egentligen skillnaden mellan dessa? Hur de verkar allså. Passar sele bara till en viss sorts hundar eller hur är det?
Svar
12
· Visningar
1 273
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Hej! Ääääntligen har sambon släppt till! Nu ska vi skaffa hund! Han är hundkär men lite bekväm men nu så! :bump: Men vilken ras??? Är...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 167
Senast: zessan
·
B
Övr. Hund Vad bör man tänka på innan man skaffar en Schäfer? Någon som har Schäfer och som kan berätta hur eran vecka brukar se ut? Om ni tränar...
Svar
18
· Visningar
1 698
Senast: zessan
·
Övr. Hund Lämnade labben ensam i 1,5 timme medans jag var hos barnmorskan. När jag kom hem hade hon minsan roat sig själv med att tugga sönder och...
Svar
5
· Visningar
4 285
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Valpen ska åka riktigt tåg för första gången, en resa på 4 timmar. Vi har tidigare bara åkt tunnelbana och bil, men tåg är ju inte...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: kpist
·
Övr. Hund I somras såg jag en mycket liten cihuaua valp! Söööt! Förra veckan en pytteliten terriervalp, liknade Milou i Tintin böckerna...helt...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Eir
·
B
Övr. Hund Med honer vet jag, men han hunden då? Säljaren vill ha avelsrätt och utställnings rätt(hon fixar allt själv då)
Svar
6
· Visningar
6 515
Senast: blondi3958
·
Z
Övr. Hund Min kompis har en valp som hon inte riktigt kan bemästra. det är en korsning mellan bl.a gråhund och schäfer, men också lite anat. Hon...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Angelina
·
K
Övr. Hund Tycker så synd om denna hund. :cry: Har Du möjlighet att rädda honom? Ingen verkar vilja ha den och han är såååå snäll! Han är en...
2
Svar
34
· Visningar
5 183
Senast: mirjada
·
D
Övr. Hund Idag hämtade vi vår valp och han är bara sååå go! :love: För er som läst min andra tråd så blev det Dusty ändå...han har fått ner ena...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Elisabet
·
F
Övr. Hund Så var det dags igen.... I eftermiddag åker vi till veterinären med en skadad klo, långtifrån första och säkert inte sista gången. :(...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Fritte
·
M
Övr. Hund Jag har aldrig haft en egen hund och nu har min brors hund fått en kull. Jag vill så gärna ha en men vad ska jag tänka på innan jag...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: Tippan
·
K
Övr. Hund Nu går "jag" i väntans tider och vilken dag som helst så kan det trilla ur en hel hög med lurviga schäferbäbisar. :love: Nu är det...
Svar
12
· Visningar
2 478
Senast: Juvelflickan
·
M
Övr. Hund Portugal - bättre än Sverige vad gäller \"kamp\"hundar? Eller kanske skulle jag skrivit "kamphunds"ägare. Var där nere för ett tag...
Svar
6
· Visningar
1 638
Senast: Knut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp