Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund När jag för ca 3 år sedan började fundera på att köpa hund så valde jag mellan schäfer och R.R. Jag hade då lärt känna 2 helt ljuvliga...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Zoya
·
B
Övr. Hund Fazer :love::D Goliath och jag :love: :bump: :bump:
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Ems
·
B
Övr. Hund Det sa mamma nyss att jag gör :crazy: Jag har den senaste veckan hade en huvudvärk som är dubbelt så jobbig som min vanliga migrän jag...
Svar
19
· Visningar
1 547
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Övr. Hund Jag har verkligen fått problem. Jag har 3 tikar, 1 st mindre hund 13år Sindy, 1 st mindre hund 7 år Cleo, 1 st större hund snart 3 år...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Ja det kan man verkligen säga att våran labbe kille gör. Han tar saker precis hela tiden...Vi har aldrig accepterat att han gör såhär...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: TurboDevil
·
Övr. Hund ni som läst mina tidigare trådar kanskle minns att min schäfer drog sönder sitt flexikoppel. sedan dess går hon med vanligt läderkoppel...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Är dom bra? Dom man stoppar godis i så får hunden rulla den för att få ut något gott. Funkar dom bra?
Svar
15
· Visningar
1 487
Senast: puman_22
·
M
Övr. Hund Så här såg det ut för några dagar sedan Att norpa hästarnas leksak i hagen var jättekul Den här släpper jag inte i första taget...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Moniq
·
K
Övr. Hund Mina föräldrar fick avliva sin hund i fredags pga ålder och de har redan bestämt sig för att skaffa en ny hund fram mot våren/sommaren...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: Raven
·
Övr. Hund Är det någon som har koll på denna ras, vad jag har förstått så är den inte så vanlig... :confused: Jag har hört att den kan vara...
2
Svar
29
· Visningar
5 583
Senast: Raven
·
E
Övr. Hund Är det någon som vet vad det kostar för två doser ? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Sony
·
Övr. Hund Har ni något riktigt favoritnamn som passar på en liten hund? Mamma vill inte kalla sin nya hund för sitt riktiga namn. En liten volpino.
Svar
4
· Visningar
968
Senast: alazzi
·
B
Övr. Hund Villket halsband är bäst att börja med till en valp? Alltså stryphalsband, halvstryphalsband eller dom som ser ut som ett skärp? Koppel...
Svar
9
· Visningar
1 515
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund ... att de här är FULA hundar?! :confused: Jag tycker att de är helt UNDERBARA!! :love: Valpisar
2
Svar
34
· Visningar
2 318
Senast: Poxz
·
E
Övr. Hund hur länge kan en hund gå med noskvalster utan att :confused: luktsinnet försvinner ?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Julle
·
Övr. Hund Hobbe? Hobbe är ju en TIGER. Varför tycker man att det är ett hundnamn?
Svar
15
· Visningar
1 453
Senast: skejtgrl
·
L
Övr. Hund Jaha då har vet. konstaterat diskbråck på våran hund. Hon är beordrad vila i 3 veckor (lång tid) sedan är det dags för återbesök och se...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: kpist
·
A
Övr. Hund Hej,jag undrar om ngn vet nåt om mönstring för jack russel terrier?Jag har en jack russel terrier på snart 15 veckor,som ej har...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Raven
·
Övr. Hund när jag nån gång i framtiden ska ha en ny hund, då ska det vara en labbe. nu lär det visserligen dröja flera år, men under tiden hade...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund Jag har hästar,jag har hundar,man kan nog säga att jag är rätt stor djurvän.Min granne har hundar (Collie)som tycker om att jaga mina...
2
Svar
31
· Visningar
2 911
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp