Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej Behöver lite tips på hur vi kan hindra vår valp Ascot, 8 mån, från att äta bajs (även hundbajs). För snart 4 veckor sen hade...
Svar
14
· Visningar
6 281
Senast: hastflicka
·
P
Övr. Hund Nu är jag och sambon inte lite trötta på våra hundar :devil: En helt vanlig dag kan se ut så här: 05.00 Sambo kliver upp och rastar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
76 189
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej jag är så orolig för min rottweiler hane på 7 år i tisdag kände jag en mjuk knöl under huden på insidan utav låret. Den känns som...
Svar
12
· Visningar
4 747
Hundavel & Ras Schäferprinsessan finns inte mer. Och det är tomt. Prinsessan tog dessutom hand om en dement person i min närhet och gav hen sällskap...
2
Svar
24
· Visningar
2 413
Senast: ainasoja
·
Övr. Hund Ja, min unghund har blivit skotträdd. Innan hoppade han till lite när det smällde, men nu är han rädd - alltså fly i panik...
Svar
11
· Visningar
1 152
Hundhälsa Jag läste någonstans att hundar behöver sova mellan 12-18 timmar per dygn. Och jag tycker nog att Schäfern sover bra mycket. Mina...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 812
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Har ni några tips på ett tunt men värmande täcke att ha till hunden i stallet? Helst som täcker även magen i ett material som inte suger...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa För många år sedan när vår första tax började bli lite gammal och stel i kroppen fick vi tipset att ge honom ett tillskott som hette...
Svar
3
· Visningar
981
Övr. Hund Styrelsen var förbi nyss och sa att herr pudel ylar på nätterna (var ute ikväll) vet inte riktigt hur det ser ut på dagarna, ska gå och...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 734
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag vet att det iallafall finns en medlem här på buke som har byggt/renoverat en inomhushall för hundträning. Kanske finns fler som har...
2
Svar
25
· Visningar
5 247
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Är det någon här inne som kan förklara för en nybörjare hur en ska gå till för att träna nosework/doftdiskriminering? Inte för tävling...
2
Svar
24
· Visningar
4 074
Senast: Monstermom
·
  • Omröstning
Övr. Hund Jag är usel på att sköta sånt som träningsdagbok - trots att jag vet att jag borde, att det hjälper, och hur kul det är att se tillbaka...
2
Svar
21
· Visningar
2 181
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Nu på morgonen Hur länge ska jag avakta, innan jag gör något? Finns det något jag kan ge honom? Jag håller nu på och byter torrfoder...
Svar
8
· Visningar
4 137
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Jag ÄLSKAR dessa trådar och har länge funderat på att göra en egen! Enda sen jag skaffade Alice har planen varit att ha (minst) två...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 018
Övr. Hund Vi har skaffat ny hund, en ganska osäker och mammig unghund. Eftersom vi har barn tänkte vi att vovven får gå ut på morgonen och göra...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund (Så gör man en trådrubrik, eller hur? :D) @Monstermom skrev om mig som nybörjare både på hund och Hund, i en annan tråd, men egentligen...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
13 669
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Ja vad har ni under skålarna för att skydda golven , behöver tips, har provat olika underlägg men det går igenom när mina slafsiga...
2
Svar
21
· Visningar
3 483
Övr. Hund Det är ju en del av de svenska hundmatsproducenterna (i synnerhet de som gör färskfoder) som har vissa anknytningar till pälsfarmer. Jag...
2
Svar
38
· Visningar
3 034
Senast: Sol
·
Övr. Hund Ni som har dagmatte/husse till era hundar, vad betalar ni per dag/månad? Har ev. hittat en dagmatte åt herr pudel, vi ska träffas...
Svar
11
· Visningar
918
Senast: pepp
·
Hundhälsa ja, jag talar om nyår. Är det stesolid som gäller? Står på kölista till hundhotellet på arlanda men det lär väl knappast bli aktuellt...
2
Svar
26
· Visningar
1 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp