Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vill inte hänga ut uppfödaren på något sätt därför väljer jag att bli anonym ett tag. Nu är det så här att båda min hunds föräldrar...
Svar
13
· Visningar
5 063
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag sitter o pluggar inför min examination till tävlingsledare. Jag har lyckats slarva bort mina anteckningar om hur lång tid ett...
Svar
0
· Visningar
359
Övr. Hund Hur har ni försörjt er under utbildningen? Vill läsa på Hundens Hus men det är ju inte csn berättigat så funderar på hur man ska lösa...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: Lager
·
Övr. Hund Sticker ut hakan lite då jag i en annan tråd förklarade att jag aldrig någonsin passivitetstränat mina hundar. Ingen av dem faktiskt...
2
Svar
25
· Visningar
16 175
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Våran lilla valp har fullt sjå att byta tänder nu,hittar små tandsingar var och varannan dag här hemma. Hon är 17 veckor gammal precis...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund kräsen schäfer vill bara ha hundfoder med lax Han äter royal canin adult nu. Men en säck kostar nu 630kr . Vill ha ett billigare foder
2
Svar
28
· Visningar
3 110
Hundhälsa Ja, vad kan det bero på? Mina hundar åt tidigare Precept (torrfoder) och funkade helt okej. Sedan bytte jag till Mush Vaisto, vilket...
Svar
13
· Visningar
4 392
Senast: Skugga
·
Övr. Hund Min mamma berättade för mig.. att en dag då hon och morfar var ute långt inne i skogen tillsammans med hunden Kinny så försvann hon...
2
Svar
33
· Visningar
13 947
Senast: Cornelia
·
Hundhälsa Jag är ingen hundmänniska själv, men lovade en vän att luska lite. Det har visat sig att hennes hund (större ras, om det spelar nån...
Svar
13
· Visningar
9 470
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag har en dräktig tik som är på dag 56, Jag har läst böcker och andra sidor samt prata med veterinären, men det är en sak som jag har...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 655
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Hoppas att ni foderkunniga kan ge mig lite nya uppslag. Har en 4-årig dvärgpudel som alltid varit mer eller mindre trög i magen. Hon är...
Svar
14
· Visningar
2 007
Senast: Líf
·
Övr. Hund Jag har svårt att hitta ett ras som passar mig jag är intresserad av stora hundar de ska vara snäll stark lyhörd vaksam
Svar
9
· Visningar
883
Övr. Hund I alla fall just nu för tillfället, det kan ändra sig fort :rofl: Vi började lunch-promenaden i vårt vanliga lite hysteriska...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Jag skulle behöva bra tipps på bra torrfoder. Äldre tik 9 år o en på 6,5 år rottweiler De är kastrerade , har ca 2,5 till 3 kg över...
2
Svar
31
· Visningar
4 925
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min söta hund 5 månader idag
Svar
0
· Visningar
160
Övr. Hund Finns det något enkelt sätt att hitta tävlingar till Rallylydnad och eller agility förutom SBKtävling. Kan man göra på något sätt för...
Svar
9
· Visningar
444
Senast: igbest
·
Hundhälsa Var det fullt av i lungorna på Russinbullens lilla Mini. http://www.bukefalos.com/threads/uppdatering-och-snackistrad.1257991/page-46...
2
Svar
27
· Visningar
3 661
Hundhälsa Jag har verkligen bekymmer med min valp Fixa, snart 9 månader, som äter allt hon kommer åt när vi är ute på promenader. Harskitar finns...
Svar
17
· Visningar
10 230
  • Låst
Övr. Hund Fattar inte riktigt varför man inte kan ha akita som första hund många säger de är skarpa
2
Svar
21
· Visningar
4 633
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Någon här som har en hund med problem av något slag med levern? Vad för mat äter den? Fungerar den som vanligt utan/med mediciner? Hur...
2
Svar
27
· Visningar
10 738
Senast: glimmer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp