Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Valpen jag vill köpa har visat sig bara ha fyra framtänder (valptänder) i underkäken. Vad är era erfarenheter när valptänder saknas...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: Laa
·
Hundhälsa Jag blev kontaktad på FB av en tjej som trodde att hon hade ett syskon till Alice, vilket det visade sig att hon har! Vilket är...
Svar
13
· Visningar
2 405
Övr. Hund Jo, där är såhär att jag är himla sugen på att fasa över min JRT på färskfoder men har ett litet problem... Jag vet inte vilket foder...
Svar
11
· Visningar
941
Övr. Hund Reklam för hundmat, som blivit en viral succé. Första gången jag kollade på den tyckte jag också den var "göllig". Men nu har jag sett... 2
Svar
30
· Visningar
2 541
Hundhälsa Jag fick ras tidningen idag och blev väldigt överraskad över hur få det var som röntgade sina hundar, för mig har det varit något... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 572
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Det är dags att vaccinera Dafne, men nu läste jag i FASS att Atopica inte bör intas i samband med vaccination. Att göra ett uppehåll i...
Svar
15
· Visningar
1 848
Övr. Hund Hej alla erfarna bukefalister. Jag undrar hur ni tränat era hundar att uppföra sig under ridturen? Jag har aldrig ridit med hund men...
Svar
12
· Visningar
1 505
Senast: Freeride
·
Hundhälsa Är det någon som vet om det finns någon form av färskfoder i Portugal? Mina föräldrar letar nytt foder till sin hund men allt dom finns...
Svar
4
· Visningar
989
Övr. Hund Det är planen att göra i sommar. Utgångspunkten kommer att vara - tror jag - Storsätra som ligger 5 km från Norska gränsen. Det är ju...
Svar
9
· Visningar
3 845
Senast: Bliss
·
Övr. Hund Sambon och jag har nyss köpt hus, med en ganska stor tomt. Vi har en liten tanke om att bygga en hundgård. Inte för att hunden ska bo... 2
Svar
22
· Visningar
4 925
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hunden är uppvuxen med katter, men med den tåliga sortens katter. Ger tough love en ny innebörd. Jagar katter ute, och är ganska blockad...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Nu kan jag inte länka på mobilen men det finns säkert någon hjälpsam Bukefalist som kan göra det. Läste precis i en av de större... 2
Svar
39
· Visningar
3 442
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har pratat om att skaffa hund ett bra tag. Vi har levt med hundar runt oss hela våra liv och håller på att gå åt i väntan... 2
Svar
29
· Visningar
2 905
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Härjade runt i innerstan för ett tag sedan och blev nästan påkörd av en barnvagn, en märklig barnvagn med två håriga vibrerande bebisar...
Svar
8
· Visningar
11 024
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Vi har en tollare på 8 månader. Hon älskar människor, barn och hundar. Hon har tyvärr lite svårt att hantera sina glädjekänslor som är... 2
Svar
23
· Visningar
3 602
Senast: Lona
·
Hundhälsa För ca ett halvår sen fick min mops en torrfoderbit i halsen. Hon hörkla sig ett tag sen valde mamma att åka in med henne till... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 688
Senast: Lona
·
Hundhälsa Idag har Qarusell varit hos vetten och opererat bort en knöl som har växt och förändrats de senaste 3 månaderna. Den satt mellan vulva...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: igbest
·
Hundhälsa I januari avmaskade jag Filimon efter att hans lösa mage inte ville ge sig. Trots att han avmaskats två månader tidigare inför resa till...
Svar
18
· Visningar
3 775
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Har ni några betänkligheter kring att tävla en hund som bor tillsammans med en löptik? Min tävlingshund kommer vara färdiglöpt om 1,5 v...
Svar
14
· Visningar
1 132
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Min foxterrier ficka idag efter röntgen diagnosen att hon har en tumör som gör att hjärtats blod inte kommer fram i den omfattningen att...
Svar
14
· Visningar
4 220
Senast: Nicklas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka