Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har tidigare inga erfarenheter av spår och kan därför inte heller uttala mig direkt om detta. Men jag har fått höra två rättså olika...
2
Svar
35
· Visningar
2 739
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Vaknade till en hund som föll runt i sängen och insåg fort att hans bakben inte bar han, alls, inget tecken på smärta utan bara föll...
Svar
7
· Visningar
13 667
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Som en spin-off på tråden om oseriös avel tänkte jag starta en annan tråd där vi kan gnälla av oss på diverse mer eller mindre osmarta...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
17 507
Senast: dobbis
·
Övr. Hund "Ja men MIN hund jagar aldrig, hen är så duktig och skulle aldrig skada fåren!" Tänk att det ska vara så svårt att ge F-N i att rasta...
2
Svar
26
· Visningar
2 865
Senast: BobberiBoo
·
Övr. Hund Läste den här artikeln idag. Någon som vet om det stämmer? Gäller det alla människor...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: Kakis
·
Övr. Hund ja, vem är favoriten hemma hos er? Vad är det som gör att hunden väljer den ena eller andra? Är det alltid den som pysslar, matar och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 778
Senast: AliceZeta
·
Övr. Hund Jag vill inte kapa bildtråden, så gör en egen;) Idag har det äntligen kommit så mycket snö att det blir bra fäste trots isen som är...
Svar
19
· Visningar
1 151
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag har 2 blandraser. William 4 år. Har tidgare varit behandlad för klokapselbrott men har idag starkare klor. Melvin 6½ år som har...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har tänkt att köpa en Allsafe (bilbälte) till Ludde och behöver lite hjälp med storlek. Har tänka att köpa den på nätet eftersom det...
Svar
4
· Visningar
616
Senast: Skogstokig
·
R
Hundhälsa Okej.....fram med era bästa tips mot snöklumpar på vovvens ben. Jag brukar klippa ner håret kort men stackarn bli ju så himla ful med...
2
Svar
22
· Visningar
3 871
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Jag kommer att ta färjan till Stockholm tillsammans med min hund till helgen (och åka hem utan honom :cry::cry:) och kommer att ha rätt...
Svar
10
· Visningar
6 543
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Skulle tycka att det vore kul att få se bilder på er tillsammans med era hundar! :) Är en sån nyfikenstrut och dessutom himla glad i...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 388
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min mammas hund har börjat bli skendräktig ca 2 mån efter löp. Hämtar leksak,skor, osv och bäddar ner sig med dom,slickar och piper. Hon...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Kakis
·
Övr. Hund En liten funderare här. Är det möjligt att en valp kan byta färg när det blir äldre? Våran nuvarande tik var beige när hon föddes men...
2
Svar
25
· Visningar
15 722
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Hej! Vet inte om någon kommer i håg en tråd jag skrev för ett tag sedan om min kliande valp? Jag for till veterinären med honom och han...
Svar
15
· Visningar
5 242
Hundhälsa Söker lite tankar om var vi borde börja leta efter fel. Flatten 9år kräks. Började i lördags kväll, inget konstigt tyckte vi - en stor...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 676
Senast: kol
·
Hundhälsa Min pärla har lyckats skada trampdynan bak ganska ordentligt, såret är inte så djupt - men det är helt skinnflått och är väl nästan...
Svar
2
· Visningar
5 751
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vad är rimligt pris för en kastrerad 2-årig japansk spets, hane? Har stamtavla.
2
Svar
22
· Visningar
5 824
Övr. Hund Naturligtvis ett gäng BCs pga deras intelligens o allsidighet, ett par Huntaways för att sprida skräck o skingra zombiflockarna. Ett...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av inkontinens hos tik? Min 7-åriga tik blev inkontinent i våras efter sin magomvridningsoperation (kastrerades tre...
Svar
19
· Visningar
4 535
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp