Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Börjar nu bli dags för utställningar för mig och min ett åriga flatcoated retriever. På tidigare utställning i vintras fick vi omdömet...
Svar
3
· Visningar
2 982
Senast: isafore
·
Hundhälsa Jag har en 3 månaders valp hemma som börjar visa symptom på allergi. Han äter idag vom puppy och uppfödaren gav inte det från början men...
Svar
3
· Visningar
752
Övr. Hund Jag hyr ett hus på landet med egen trädgård och har en granne som har sin hund lös, problemet är att ägaren verkar ha dålig pli på... 2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: tanten
·
Hundhälsa Alltså, jag blir tokig! :( Jag har tidigare skrivit en tråd om min tik som blev inkontinent efter sin magomvridningsoperation förra... 2
Svar
29
· Visningar
4 306
Övr. Hund vår lilla jack Russel igår när vi var ute på promenad. Vår lilla Alice var kopplad och de två hundar som gick till attack var lösa. Vad... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 973
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi ska ut på fjälltur om några dagar, och har vant hunden vid att bära sin väska. Mestadels har sambon skött detta, så idag när jag gick... 2
Svar
24
· Visningar
5 121
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Har försökt söka i gamla trådar men inte hittat något konkret. Är det någon foder/valpkunnig här som vet hur det förhåller sig med...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har börjat träna motbetingning med Alice! (Ja, det var på tiden!) Igår tränade vi med bilen, för hon tycker den är obehaglig men...
Svar
5
· Visningar
1 868
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min vovve har tyvärr super känslig mage, den kommer ur balans för minsta lilla. Alltså är godis, eller köttbullar/falukorv mm uteslutet...
Svar
4
· Visningar
1 437
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Medlemsmöte på klubben i veckan här och jag har i ett svagt ögonblick lovat att fixa lite utmanande lekar för medlemmarna och deras...
Svar
7
· Visningar
1 775
Senast: Is
·
Övr. Hund Hej vet inte hur jag ska ta detta men när jag och en skulle gå hem från affären så blev inte jag då som tur var men min vän anfallen av...
Svar
10
· Visningar
1 589
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Det här är ett så omdebatterat samtalsämne bland hundägare över lag att det förtjänar en egen tråd! :D Vad är era erfarenheter av... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
12 314
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder. Hur lär ni in det här? Med min cavalier har jag aldrig behövt träna det, han bara kunde :D Men nu börjar han...
Svar
4
· Visningar
1 951
Senast: liasa
·
Hundhälsa Anticimex var hos mig tidigare idag och la ut gift för att ta kål på svartmyrorna i min hall. Jag har ställt en stor byrå för öppningen...
Svar
17
· Visningar
3 291
Hundhälsa Skitungen Diva har slitit av en klo kapsel. Jag har ingen aning om hur det gick till. Jag ar ute och reser och jag rastade henne i...
Svar
6
· Visningar
1 952
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vi bor väldigt nära en hundrastgård som Bruce alltid har älskat :) Svansen går som en propeller så fort vi närmar oss rastgården och det...
Svar
13
· Visningar
1 175
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund går just nu på MUSH Barf (vanliga korvarna) och har gått på det i ca 2 veckor (tidigare gått på Vaisto Starter i en månad så... 2
Svar
21
· Visningar
2 971
Senast: em-pirre
·
Hundträning Förstår inte riktigt hur folk har det ordnat i livet, eftersom alla hundkurser och träningar på vardagskvällar verkar börjar kl 18. Jag... 2
Svar
25
· Visningar
2 492
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Vi hade en diskussion i skolan för ett tag sedan om hur långa klorna egentligen ska vara. Så jag tänkte fråga er hur ni tänker? Jag har... 2
Svar
23
· Visningar
9 064
Senast: linnsan
·
Hundträning Ja, jag är ju egentligen ingen "hundmänniska" utan hästmänniska. Nu är det dock så att jag måste sysselsätta mig med något för hästen är...
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa kloslipen?
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V