Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej, Kan börja med att säga att vi har varit hos veterinär idag. I fredags så låg jag och vovven i soffan och tittade på tv (hunden...
Svar
9
· Visningar
2 869
Senast: rotterod
·
Hundhälsa Beror urinvägsinfektion på att hunden blir kall i snöm på promenaden
Svar
2
· Visningar
525
Senast: rotterod
·
Övr. Hund En gång [rasen], alltid [rasen]! Är det så? Jag undrar om jag kommer att bli en sådan som tänker så kring mina hundraser, att nu är jag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 358
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund hur sjutton ska jag lösa detta? Vi har två hundar, en schäfertik på 11 år och en liten blandras som blir 4 år i år. Den lilla har en...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 487
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Hund Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hur får man på bästa sätt bort kisslukt på en tygsoffa? Soffan luktar allt annat än gott just nu...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: russinbulle
·
R
Övr. Hund Som flera här kanske vet så är jag inget fan av blandisar. jag har fått lära mig en del om hur det kan gå den sura vägen. Men jag har...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
11 025
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Kan man ta in hund från Norge till Sverige utan pass? Jag har problem med att tolka tullverkets hemsida. Vad händer om hunden inte har...
Svar
12
· Visningar
1 910
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Har en 8,5år gammal border collie blandning som alltid älskat att åka bil. Men som senaste månaden blir hyper stressad och helt...
Svar
12
· Visningar
5 866
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa En husse med slädhund , 70 cm hög unghund, som får noll motion, förutom när han rymmer.. Går inga promenader alls, hunden skiter inne...
Svar
2
· Visningar
835
Hundavel & Ras Satt och "plågade" mig själv och kollade på hundar till salu. Ska absolut inte ha någon mer hund men jag brukar roa mig med att kolla på...
2
Svar
21
· Visningar
22 275
Senast: fred
·
Övr. Hund Istället för att skriva hackiga och frustrerande trådkap i samtliga trådar om Doris får hon nu en egne tråd för er som vill följa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 700
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har tänkt byta foder till en spannmålsfri sort och har letat runt en hel del. Nu har jag hittat en sort som heter Arion och undrar...
Svar
5
· Visningar
4 250
Senast: nilie
·
Övr. Hund Idag när jag kom hem från affären hade det hoppat med en nomesele till Alice! (Vet inte alls hur den kom dit! :D :angel: ) Tanken är...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Först ville jag VERKLIGEN ha en rottweiler, läste på och insåg att jag förmodligen bara fastnat för utseendet och inte skulle klara att...
Svar
18
· Visningar
1 681
Senast: Gramse
·
Hundhälsa Hej! :) Jag letar efter min framtida hundras. Jag söker en hund som både fungerar som sällskapshund och som aktiv träningshund. Vad...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 204
Senast: fryckan
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Jag behöver en ny hundvakt när jag jobbar då min nuvarande är gravid och snart inte riktigt orkar med att ha hund om dagarna. Har fått...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Sambon och jag är inne på att skaffa hund, vi har pratat om det länge och har nu hittat en valp vi är sugna på, blandras BC/Vorsth Vi...
2
Svar
31
· Visningar
3 150
Senast: bullefnatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp