Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en golden retriever på 3 år som hittills mest fått fysträning i form av löprundor tillsammans med mig ibland, nu har vi dock...
Svar
19
· Visningar
2 035
Hundavel & Ras Har fått en del PM om Silken så nu har jag gjort en tråd om det i stället. Varför jag skaffade en Silken windhound Första gången...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 311
Senast: starcastle
·
Hundavel & Ras Någon som har det här? Vansinnigt vackra hundar verkligen. Någon som kan dela med sig lite kunnande och åsikter om rasen?
Svar
10
· Visningar
3 015
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hur tänker ni att processen ser ut från första stegen i en sport till att komma till tävling? Lite oavsett sport. Från det att man fått...
Svar
17
· Visningar
987
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Efter att en väns släkting blivit lite upprörd över hur jag uppfostrar min hund tänkte jag kolla hur alla andra här ser på...
2
Svar
29
· Visningar
2 613
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 082
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Har din hund försvarat dig i någon situation som du/och/eller hunden uppfattat som hotfull?
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 474
Senast: Biomon
·
Hundhälsa vi va hos vet förra onsdagen, valpen hade lite blod i ena analsäcken, hon va inte täppt Hon va också lite röd i vulva Vetrinär skrev ut...
Svar
19
· Visningar
3 082
Senast: AliceZeta
·
Övr. Hund Hej! Det är så här att jag har tre hanar, två rottisar och en borde collie. Funkar nästan alltid bra att ha dem ihop. Bc,n är 3år...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej hörrni! Såg på djursjukhuset för några dagar sedan och då var det en veterinär som pratade om att man ska va försiktig med...
2
Svar
21
· Visningar
4 961
Hundhälsa Dreglar vid töväder?! Under två års tid har min hund reagerat ganska kraftigt med att det rinner saliv ur hans mun. Det blir alldeles...
Svar
16
· Visningar
5 712
Senast: Migo
·
Hundhälsa Gammelhunden (fyller 10 år i år) har drabbats av en väldigt konstig hälta. Han rör sig jätterent och fint under promenaden och plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
2 315
Senast: Liran
·
Hundhälsa Min 11 veckor gamla schäfer valp får en Axilur kur nu, som jag gav första dosen vid 17-tiden, och någon timme senare var han helt...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Jag har bara haft hanhundar när jag har behövt tagit ansvar själv och nu står jag med en daghund som ständigt blir skendräktig. :crazy...
Svar
12
· Visningar
2 894
Hundhälsa Hur skulle ni göra med en kryptochid hane med bara en kula nere, kastrera eller ej? Jag vet att många rekommenderar det p.g.a...
2
Svar
26
· Visningar
8 670
Senast: Jerseyite
·
Hundavel & Ras Ännu än rasvalstråd! ;) Min mamma har tagit bort sin hund och vill börja kika efter en ny. Hon är alert och älskar att promenera en...
2
Svar
24
· Visningar
2 373
Senast: Raderad medlem 94602
·
P
Övr. Hund Jag har en undran, nu bor ju inte alla ni där jag bor men jag tror att detta är ett ganska vanligt fenomen, även om jag absolut inte kan...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 654
Övr. Hund Någon mer än jag som har världens kräsnaste hund vad gäller godis? Finns det någon överdrivet god hundgodis? Något som till och med min...
2
Svar
26
· Visningar
1 569
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Som rubriken säger, hur hjälper man en hund som mår dåligt? Tar hand om en liten tik (3 år, 4-vägskorsning, pudel-shnauzer-shitzu+...
2
Svar
26
· Visningar
2 143
Övr. Hund Min kombinerade chaufför/alltiallo släkting plockade upp mig i Märsta efter mitt läkarbesök i dag, på vägen hade han plockat upp Leon o...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp