Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag funderar nu på nästa hund. I dagsläget har jag en mops som är 8 månader. Nästa hund vet jag inte riktigt när den kommer. När ras...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 934
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min syster har en liten blandrastik på åtta år som tiden inte helt räcker till för längre, och därför har jag tagit över träningen...
Svar
15
· Visningar
6 316
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Senast igår fick jag "tipset" att jag borde sätta en Haltigrimma på min hund. Jag förklarade att jag ansåg det vara farligt och att jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 258
Övr. Hund Min labbetik som är drygt 1 år gammal verkar inte riktigt förstå hur stor hon är. Hon verkar liksom tro att hon är en liten knähund som...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Läste på Hunddata att Nikkas mamma (labbe) vid senaste ögonlysningen hade Katarakt, partiell cortex främre Y-söm, lindrig. Ärftlig. Vad...
Svar
11
· Visningar
2 447
Senast: Lona
·
Övr. Hund Idag är det precis fem år sedan jag hämtade hem min lilla Boss :love: Han är inte fullt så söt längre, men nästan!
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Singoalla
·
Hundavel & Ras Vi fick ju ta bort våran gammelman i Måndags och saknaden är stor. :cry: Det var 50% boxer i honom,så maken är lite inne på renrasig...
2
Svar
26
· Visningar
3 546
Senast: glittra
·
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 844
Senast: SusieQ
·
Hundhälsa Jag har tänkt lite på en sak, min hund äter just nu Acana (Grassland eller Wild Prairie då hon blir dålig i magen av de andra smakerna...
2
Svar
28
· Visningar
3 035
Senast: sydlina
·
Övr. Hund Gaaah!!!! Blir galen (inombords) på min unghund (hane, 7 mån) ibland. Bor mitt i stan så måste alltid koppla och gå promenad när han ska...
Svar
10
· Visningar
6 715
Senast: cewe
·
Övr. Hund Min inköpta väska som är tänkt att användas imorgon när vi ska flyga hem med vår valp är för hög! Måtten på paketet stämmer inte och nu...
Svar
13
· Visningar
2 270
Övr. Hund Hunden Arthur, gatuhund importerad från Ecuador, fick sin rabies spruta i går enligt aftonbladet och andra medier. Nu tänker jag inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Min hunds bakända är ju en knähund i alla fall
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Jag kan inte lyssna på den här korta dokumentären, för det räckte med ett inslag om det på radionyhetena för att jag skulle bryta ihop...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Om man ser enbart till ålder... Min farbror här hemma fyller sju år här om ca en månad,och det kommer kännas i hjärtat vill jag lova...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 100
Senast: nullo-modo
·
Hundträning Jag har fått ett lyxproblem.. Min lilla hund gillar numer att träna så otroligt mycket att energin bara sprutar ur öronen på henne...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Min Aysu har en fruktansvärt bra nos, en som hon till skillnad från mina tidigare salukis faktiskt vet att finns också ;) Jag har märkt...
2
Svar
33
· Visningar
3 066
Senast: Askur
·
Hundhälsa Min lilla odåga smet upp på diskbänken och slickade i sig marinad och köttsaft från den fyllda kycklingen jag nyss gjort:rage::banghead...
Svar
2
· Visningar
4 008
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Jag brukar anse att jag är bra på att känna igen olika hundraser men den här gången har jag verkligen gått bet.. En person som jag...
Svar
6
· Visningar
1 691
Senast: Gabbi
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har de senaste månaderna samlat information om denna ras och insett att den passar mina ändamål perfekt. Jag är en mycket...
2
Svar
27
· Visningar
4 941
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp