Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag fick vi äntligen reda på varför Lex inte varit helt ren i sin bakdel, hans korskota ligger inte riktigt där den ska. :(...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har köpt ungefär 4737473 olika klotänger men INGEN är så vass som jag vill ha den. Har köpt i djuraffärer i 200-300kr-klassen. Den...
2
Svar
21
· Visningar
12 526
Senast: Askur
·
Hundhälsa blir lite orolig då jag upplever att hunden flåsar onaturligt mycket vid vila och då hon sover. Trodde först att det var stress, men...
2
Svar
20
· Visningar
29 946
Hundhälsa Har tagit hem en hanhund från en kennel i Litauen. Han är en känslig kille så ägaren har varit jätteorolig då han varit väldigt tveksam...
Svar
6
· Visningar
1 372
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Nästa vecka är det dags för hanhundens operation. Hjälp mig komma på hur jag ska få det att fungera praktiskt att hålla isär hundarna så...
Svar
15
· Visningar
1 932
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Såg precis ett inslag på TV4-nyheterna om läshundar! :eek: Har aldrig ens hört talas om något sådant, men vilken fantastisk idé. Hundar...
Svar
12
· Visningar
1 416
Senast: Migo
·
Övr. Hund Tanken ifrån första början var att skaffa en till hund till sommaren då semestern börjar men nu har vi kommit över en kull och är helt...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Askur
·
Hundhälsa Vi funderar på att byta till färskfoder till våra damer. Vilket skulle ni rekommendera och gärna ett kort "varför" också? Vi har alltså...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: bejkonfis
·
Övr. Hund Hej Hund, här har jag aldrig postat en tråd förut. Jag är sugen på att skaffa hund och har varit under längre tid. Men då jag inte haft...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 988
Senast: Modest
·
Hundhälsa Jag har försökt läsa dopingreglementet på SKK:s sida för att förstå hur lång karenstiden är för de preparat min hund fått i samband med...
Svar
12
· Visningar
3 580
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Altså ja vart fan drar man gränsen. Nyfiken på folks åsikter! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19373476.ab
2 3
Svar
41
· Visningar
5 006
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Skriver för att få lite råd och input. Min hund har haft ganska mycket problem med känslig mage, i våras stoppade hon i sig något på...
2
Svar
20
· Visningar
4 366
Övr. Hund Jag testade DW med mina pinnar i helgen, och båda köpte konceptet rakt av. Samtliga i flocken fick mersmak, och jag har börjat se mig om...
Svar
18
· Visningar
2 722
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Nu känns det som något måste göras. Finns det något man kan göra för att underlätta för en löp tik med besvär? Eller är det kastrering...
Svar
19
· Visningar
3 477
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag behöver tips för att få upp min flatcoated retriever ett par kg i vikt. Han har fri tillgång till Standardt Extra. Bytte för två...
2
Svar
22
· Visningar
7 108
Senast: Kildegrei
·
Hundavel & Ras Vilken är den perfekta lilla hundrasen att ha med i stallet tycker ni? Både vara med och mocka och grejja, samt följa med på ridturer på...
2
Svar
30
· Visningar
4 037
Senast: Skugga
·
Hundhälsa Mjuka fettknölar fyllda med talg som sitter i huden - brukar de tömmas eller opereras bort om man åtgärdar? Kan bortopererade knölar...
Svar
10
· Visningar
24 789
Senast: Daff
·
Hundhälsa Jag skall beställa tid för att röntga min hunds höfter och nu är det många år sedan vi gjorde det sist (med förra hunden alltså). Efter...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Var och hämtade ut ett BoT nät täckte idag och passformen är jag riktigt nöjd med! Hon kan röra sig obehindrat samtidigt som den täcker...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har tänkt lite på att köpa hundsaker online såsom halsband, täcken osv. Men är otroligt orolig för att det ska vara hårt läder, dålig...
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp