Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund en liten eller medelstor hund kan det ju funka med att stanna, backa eller gå åt andra hållet när den drar. men hur gör man med en hund...
Svar
12
· Visningar
4 061
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Behöver tips på sele som är smidig att sätta utanpå täcke. Har idag en sån här sele (lånad bild från google) Men denna selen får...
Svar
8
· Visningar
4 264
Senast: fetange
·
Hundhälsa Min whippetvalp på 8 månader har sen igår eftermiddag fått lite gulbrunt "smuts" i ögonvrån som jag pillat bort ett antal gånger nu. Det...
Svar
1
· Visningar
1 283
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej ni där ute med storvuxna hundraser! Hur har ni gjort med era valpar ang. promenader. Går ni promenader över huvud taget eller...
Svar
14
· Visningar
1 926
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har 2 hanar och 2 tikar. Ena hanen är kastrerad, men inte de andra 3. Jag läste någonstans att man inte ska kastrera en...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: diablo_
·
Hundavel & Ras Ja, jag är fortfarande vilse i rasträsket. Just nu känns det som om typen terrier/schnauzer är helt rätt och jag tänker då mest på...
Svar
15
· Visningar
3 962
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag har en hund som är rättså osäker i sig själv. Hon är rädd för helt onödiga saker och sen totalt orädd för saker som andra hundar...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Hagstadius
·
B
Övr. Hund Jag blev av med min hund i slutet av sommaren förra året och nu är jag såå sugen på en ny. Jag hade en staff/amstaff, kastrerad hane...
Svar
13
· Visningar
3 433
Senast: almitra
·
Hundhälsa Min hund hade liggsår och en knöl på armbågen, eftersom knölen såg lite konstig ut så opererades den bort. Nu flera månader efter har...
Svar
9
· Visningar
4 170
Senast: Blåsippan
·
Övr. Hund Tänkte be om lite tips. Har en väldigt lydig och duktig vovve. Men som ÄLSKAR andra hundar. Han är fortfarande bara valp, 6månader...
Svar
8
· Visningar
1 321
Hundhälsa Det ligger just nu ute en annons på grand danoisvalpar där bägge föräldrarna är harlekin. På ett annat forum var det en som skrev... 2
Svar
23
· Visningar
4 383
Senast: Belethien
·
R
Övr. Hund Vi har precis köpt en mops valp (tik), vi hade sen innan en labbe blandis (tik) 3.5 år och en schäfer (tik) 4 år. Mopsen är nu 13 veckor...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Någon här som gjort det? Eller som är flink på tyska och kan hjälpa en vilsen själ att läsa på de förb.. sidorna på nätet? :o:D...
Svar
10
· Visningar
1 392
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Jag har köpt en dragsele till tanten, meeen jag är inte helt säker på att den sitter som den ska. Jag har aldrig haft en dragsele förut...
Svar
16
· Visningar
2 859
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Min chihuahua har vansinnigt mycket tandsten, försöker skrapa själv så gott det går men måste regelbundet till veterinären för att ta...
Svar
7
· Visningar
2 116
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Lilla Miss Mandy ar fantastisk ... nar vi tranar. Hon har dock funderat ut att under tavling kommer varken godis eller ett varnande ord...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: paradox
·
Hundhälsa Ny hund, frisk hund och välmeriterade föräldrar. Allting kändes så bra och vi fäste oss vid honom ögonblickligen. Vi tog med honom hem... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 722
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Min phalene hane har sedan några veckor tillbaka fått väldigt röd hud runt munnen , inte på sidorna utan från nosen rakt ner både på... 2
Svar
22
· Visningar
17 126
Senast: Eijya
·
Hundhälsa Camaro har fått två knölar på övre ögonlocket. De är ganska hårda och verkar vara fyllda med blod och vätska (den ena har det gått hål...
Svar
3
· Visningar
2 167
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka