Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det finns för så många län nu så varför inte i dalarna? :) vi kan väll presentera oss själva och våra hundar och så tycker jag att... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 534
Senast: Flash5
·
B
Hundavel & Ras Har ett stort problem... Sambon och jag har en colliehane och nu vill jag ha en till... :D Har sedan tidigare haft en polski owzareck... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 001
Senast: Bums
·
Övr. Hund Jag har en boxertik på 2 år, världens snällaste när det kommer till människor. Älskar allt å alla, precis som en boxer ska vara...
Svar
10
· Visningar
5 102
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Vi har äntligen bytt ut staketet runt vår trädgård och har nu ett som passar utmärkt för rottweilerägare... Rejäla brädor, högre än...
Svar
7
· Visningar
1 595
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Jag har nyss flyttat till Enköping på grund av jobb och kärleken och jag har en sexmånaders pudeltik med mig. I området där vi bor är...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: KasperTim
·
Hundavel & Ras Buke vimlar ju av uppfödare av olika raser, och jag är nyfiken på hur ni bedriver er avel. Vad får er att välja ut en tik att avla på...
Svar
0
· Visningar
614
Övr. Hund Jag och Troja har tragglat i ettan i lydnaden ett bra tag nu, de flesta momenten har suttit bra länge men vi har haft problem med...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: simba_112
·
Hundavel & Ras Jag uppskattar alla tips ni har att komma med, för ju mer jag läser om olika hundraser, desto mer förvirrad blir jag. De kriterier... 2
Svar
37
· Visningar
3 689
Hundhälsa Har ni hittat något bra medel mott mygg och knott för hundar? Uno var rätt irriterad sist han var med i fjällen (utan något medel...
Svar
11
· Visningar
2 701
G
Hundhälsa Jag har en två-årig tik och skaffade nu i våras en tik-valp som nu är ca 5 månader. I början gick det jättebra med maten och den äldre... 2
Svar
22
· Visningar
2 597
Senast: Dalmas
·
Övr. Hund Jag ska flytta till ett hus där jag kommer att bo ungefär 3-5år, och jag skulle vilja hägna in hela trädgården, typ 100 meter. Vad...
Svar
1
· Visningar
1 823
Senast: Gipsy
·
B
Hundhälsa Jag har en 7 årig engelsk bulldog som vi har haft preblem med det sista.Gav honom expot fästingsmedel runt den 1:e. Var inne hos vet den...
Svar
0
· Visningar
2 367
Senast: bulldog
·
Övr. Hund Som nog många här inne vet, så har jag ju sen ett bra tag tillbaka, bestämt mig för att omplacera min hund. Varför står beskrivet i ett...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det någon som använder Roadie bilsele och som vet om det är krocktestat? Eller är det endast Allsafe som gäller om man vill att...
Svar
10
· Visningar
1 931
T
Övr. Hund Jag köpte fästinghalsbandet Scalibor vet. 0,76 g till min japanska dvärgspets. Den verksamma substansen är deltametrin som tillhör den... 2
Svar
31
· Visningar
15 483
Hundavel & Ras Idag har Billy gjort MH..! Det var väldigt roligt och jag känner mig nöjd. Det var inga större överraskningar egentligen. Han är en...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: utte
·
Hundhälsa Jag har fått uppdraget att leda vår fysträningsgrupp imorgon och jag har fortfarande inte kommit på nåt bra, pga min okunskap om hundars...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: muppia
·
Övr. Hund Här gör man sig till, fixar inälver och annat "överskott" till hundarna. Den lilla: "Oh matte, Grisfötter! Now whre talking!!"...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Låter bildbomben tala för sig själv.. forts...
Svar
13
· Visningar
1 660
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Inspirerad av andra MH trådar tycker jag det skulle vara kul att låta min unghund prova. Hur gammal ska hunden vara? Vart vänder man...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka