Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej!! I Juli månad fick vår ena hund ett konstigt "anfall" när den var ute å lekte med sin kära boll. Helt plötsligt började hon...
Svar
5
· Visningar
1 390
Senast: zitasmatte
·
Övr. Hund Ja precis som rubriken lyder var jag med om idag usch va obehagligt och va arg jag blir när folk inte har koppel på hunden när den...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: Lager
·
Övr. Hund tittar just på uppdrag granskning om upploppen i göteborg 2001... 2
Svar
28
· Visningar
3 190
Senast: LillaMy84
·
U
Övr. Hund Hej har skrivit här tidigae men det var bra länge sedan nu. Tänkte nu höra om jag kunde få hjälp av någon här inne. Min 15 åriga son...
Svar
10
· Visningar
6 244
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Vår rara tvååriga omplacering som kom till oss i Oktober förra året och hade NOLL uppfostran har nu fått möta sin överman:confused:, vi...
Svar
12
· Visningar
1 577
Senast: Rie
·
P
Övr. Hund men jag har tyvärr spätt på ryktet om att dom är livsfarliga hundar:( Jag har en liten kille på 6 månader. Dom här senaste dagarna har... 11 12 13
Svar
243
· Visningar
20 123
Senast: Calazirya
·
Hundavel & Ras Ligger och tittar på gamla avsnitt av "Tillbaka till Aidensfield" på datorn och undrar om det är någon som vet vilka raser Alfred och...
Svar
1
· Visningar
1 742
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Det är väl inte normalt att min 15-veckorsvalp juckar på mina ben? Han gjorde nämligen det idag, en hel del. Han har dock varit lite...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Min lilla blandrastik på 3 år har börjat bete sig underligt. Hon går runt och slickar på golvet och väggarna, hon gör det på ett...
Svar
2
· Visningar
12 750
Senast: Saybia
·
Hundhälsa En kompis är hos veterinären med sin tik, imorse var tiken allmänt låg, ville bara ligga ner. Hon är vinglig i bakdelen, ömmar inte...
Svar
18
· Visningar
1 690
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Idag passade jag på att filma lite snuttar när jag körde hundarna, så här kommer nu ett klipp på min gosbebis Boss när han gör det han...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Nennan
·
Övr. Hund Man läser ibland om hundägare som fått skit för att ha haft sin hund lös osv. fast inget hänt. Vi ska vara TACKSAMMA att vi faktiskt får... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 853
Senast: claire
·
Övr. Hund Dra en snabb historia. För ca 2 månader sedan så tog jag över min killkompis rottwailer då han blivigt allergist, eller mer...
Svar
12
· Visningar
3 788
Hundhälsa Varför finns det en sprayvariant igentligen? Är inte det krångligare än spot on?
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag har en liten fundering som jag hoppas få synpunkter och idéer om hur jag ska lösa. Jag har en Lancashire Heeler, hane, snart 15... 2
Svar
33
· Visningar
6 073
Senast: Frukten
·
J
Hundhälsa Min hund började kräka mycket under tisdag kväll och det slutade med att i åkte in akut under natten. Han blev inlagd med dropp under...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Jag har en Jack russel-korsning på fem år. I måndags fick hon diagnosen diskbråck i nacken och ska hållas i stillhet. Hon tillbringar...
Svar
5
· Visningar
9 745
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Såg just på en Bukefalists hemsida ;) en härlig film med en glad vovve som leker med en sk Boomer Ball! Någon fler här som har en? HUR...
Svar
13
· Visningar
2 919
Senast: Kattsak
·
Övr. Hund http://norrteljetidning.se/nyheter/1.1174500-hund-dod-i-vargattack Nu har Rialavargen varit framme igen... Vad tycker ni, är det... 24 25 26
Svar
519
· Visningar
38 935
Övr. Hund Idag har Nova gått MT på Södertälje BK. I stekande sol och dessutom 7 dagar in i löp. Vet att jag har en bra hund men man vet ju aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka