Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tycker det kan vara kul med en tråd är man kan fråga Och tipsa om allt man undrar över gällande våra hundar. Har ingen egen hund...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Mirre
·
I
Övr. Hund Jag sökte igenom Hund forumet men kunde inte hitta en tråd på detta ämne. Eftersom jag inte lyckas hitta svaret själv på nätet vänder...
Svar
8
· Visningar
10 138
Senast: Izzie
·
Hundavel & Ras Skulle jag vilja veta lite mer om :) Vad är det som skiljer svensk från finsk? Hur är dem i temperamentet (skiljer sig mellan... 2
Svar
20
· Visningar
3 156
Senast: Mirre
·
P
Hundhälsa Hej! Jag har en 6 årig fågelhund som hela sitt liv fram till ett år sedan varit mycket snäll med andra hundar och accepterat alla. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 025
Hundhälsa Ja just det ja..som att det inte är nog med allt vad vi går igenom.. En till sak jag glömde nämna i tråden om Boss...
Svar
6
· Visningar
13 636
Senast: Lona
·
F
Övr. Hund Hej! Har en 12 veckors pumivalp (tik) som jag vill lära att stanna på tomten. Tips någon? Hon är duktig på inkallning, men jag är...
Svar
4
· Visningar
4 829
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa ...får man förhoppningsvis ett slut på denna drygt 3 veckorslånga berg o dalbana med att åka in o ut ur från djursjukhuset med lilla...
Svar
14
· Visningar
4 942
Övr. Hund Jag börjar närma mig slutet av vårt hundkojebygge och är på jakt efter en tt lämpligt material som man kan lägga in som golv. Något som...
Svar
11
· Visningar
5 172
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund En av mina hundar är en omplasering jag haft sedan han var tre år, nu är han fem. När han kom hit hade han alltid fått lov att hoppa på...
Svar
12
· Visningar
1 472
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Hejsan alla hundvänner=) Jag och min sambo bor i en liten by i södra skåne och undrar hur man hittar nya folk med hundar? kKänner att vi...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: Pigan
·
G
Övr. Hund Några av er har säkert läst mina trådar om min omplaceringscockerpoo som inte vill vara själv hemma utan satt och ylade och skällde...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Lilla Alice har bott hemma hos oss i drygt två veckor nu och jag börjar märka att Camaro mer och mer tycker att hon är jobbig. Stundtals...
Svar
7
· Visningar
3 103
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Det har flyttat in en 18-månaders JR-tik i vår lilla flok och idag upptäckte jag att ena näsborren är lite igensatt med något äckligt...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Narcissa
·
Hundavel & Ras För några år sedan föddes en blandiskull här i stan. Pappan är bedlington och mamman pudel(mix) med okänd stam. Pappan är sandfärgad... 2
Svar
23
· Visningar
5 721
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Ska åka till Stockholm på Fredag för att delta på agility SM i helgen. Såg på PM:et att min klass startar inte förens sist både Lördag...
Svar
2
· Visningar
942
Hundavel & Ras Ytterligare en tråd ^^ Denna är dock inte ämnad för mig, utan en vän. Tips o allt sånt vilka raser som skulle kunna passa henne...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Sitter mest bara och funderar lite,det handlar alltså inte om att jag ska skaffa en hund till just nu. Jag har en snart 5-årig tik...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: movi
·
Hundhälsa Nu vid kvällspromenad/aktiveringen så jobbade vi på detta med föremålsintresse och för första gången så apporterade hon pinnar, TJOHOOO...
Svar
14
· Visningar
18 302
Senast: hastflicka
·
L
Övr. Hund Som rubriken säger. Min 14 veckors gamla valp som flyttade hem till mig för fyra dagar sen har jag lite problem med.. Hela helgen har...
Svar
11
· Visningar
9 495
Senast: Hellas
·
K
Övr. Hund Ja från Hundskolan i SVT:s "Gokväll". På andra forum har det varit väldiga diskussioner om detta, att hon använder hårda metoder etc... 8 9 10
Svar
185
· Visningar
19 065
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka