Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Så att säga. Billys ena öga har vätskat, runnit och varit lite kladdigt på sistone. Jag har undersökt och så vitt jag kan se är det...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Min hund opererades igår,och ska äta Rimadyl 50 mg 2 ggr/dagen. Läste på bipacksedeln att hunden kan drabbas av både det ena och det...
Svar
6
· Visningar
11 443
Senast: Fibusen
·
B
Hundhälsa Hej! Har nu min lilla kille hemma och han har blivit vaccinerad vid 12 veckor med valpsprutan men klantig som jag är så glömde jag av...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Imorgon ska jag för första gången åka och kolla på valpkullen där min valp finns! Jag har sett dem på bild innan men inte i verkligheten... 2
Svar
23
· Visningar
2 099
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Jag vänder mig främst till er veterinärer och veterinärstuderande här på buke men naturligtvis även ni andra som har lite koll på läget...
Svar
6
· Visningar
1 174
Övr. Hund Jag vet att jag hittat förut på deras hemsida att hundar får åka på bussarna, men nu gör jag inte det. Vet dessutom att det brukar vara...
Svar
8
· Visningar
1 005
Senast: Nenyah
·
Hundhälsa Jag skulle gärna vilja ha era bästa tips på att få upp en hund i vikt. Min yngsta tik är lite för tunn för min smak och skulle behöva... 2 3
Svar
47
· Visningar
36 786
Senast: Zoya
·
P
Hundavel & Ras Jag har i flera år velat skaffa hund, men eftersom jag har prioriterat resor och ett "fritt" liv så har det inte passat, förrän nu. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Om jag ska anmäla min hund till en utställning visst ska jag skriva de titlar som föräldradjuren har på rasdata.se framför...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: imse_vimse
·
S
Hundhälsa Hej! Fått höra att back on track täckena ska vara riktigt bra. Min hund (schäfer) har inga problem men vi tränar ofta fysiskt. Är...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: LJOSSA
·
Hundavel & Ras hej. Nu vill min far på 80 år skaffa hund. Han har två hästar som han pysslar med så han är i stallet varje dag, men gör inte så... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 427
Senast: sillysinta
·
Övr. Hund Jag träffar emellanåt en ung dam, 5 månader. Överenergisk, glad och lekfull. Lätt att lära och mjuk i sättet. En verklig gatukorsning...
Svar
13
· Visningar
1 442
Senast: tanten
·
Övr. Hund Nu börjar tibbens schnazuermustasch bli lite för lång och det droppar massa vatten över hela lägenheten när han dricker. Hur friserar...
Svar
2
· Visningar
629
Hundhälsa jag har en äldre hund som biter på sina klor, han har gjort de sen han var valp. men iaf så förra sommaren hämtade ja hem en hund som...
Svar
7
· Visningar
1 514
Senast: Nosgrimma
·
Övr. Hund hej nån som vet om det finns nån sida i utlandet som vi har på skk där man kan läsa utställningsresultat?
Svar
1
· Visningar
546
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Min hund har ju återkommande UVI i samband med löp. Hon är utredd och får nu förebyggande medicin. Fick tips av vet att det skulle gå...
Svar
5
· Visningar
4 393
Senast: Angelina
·
S
Övr. Hund Hej alla! Har läst en hel del utan att vara medlem här på forumet och inser att det finns stora kunskaper bland er. Tänkte att någon...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har en 1 årig innekatt här hemma som aldrig haft någon kontakt med hundar, kommer dock att ta hem en vuxen omplacering snart som är...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Red_Chili
·
I
Övr. Hund Hugget, som stucket? Vad säger ni? 2
Svar
34
· Visningar
5 815
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund jag fick en liten idé idag när jag var ute och undersökte en industritomt med skolan. jag håller på och utbildar mig inom förorenade...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka