Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund Jag och mellersta dottern funderar på att anmäla oss och den yngre hunden till en jaktapporterings kurs nu i sommar. vi håller på med...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Miljah
·
Övr. Hund Lite frågor till er som tränar med klicker och shaping :) Mulle är 4 månader och jag har haft honom i 4 veckor ungefär. Vi har kört...
Svar
5
· Visningar
940
Övr. Hund Har ni några tips eller så angående det? En fet hund med ingen kondis knappt men som är otroligt understimulerad och med massor med...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag tar med mig min rottis tik till Sverige i sommar. Nu star jag infor dilemat att vi dels tankt trana pa en BK klubb hela sommaren och...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vad säger dessa siffror er? Vad är bra resp. dåligt? hur tänker man angående det? Att men sätter en status siffra är ju uppenbart...
Svar
8
· Visningar
1 649
Senast: squarepants
·
Hundavel & Ras Ni som föder upp hundar. Hur gör ni när ni säljer? Hur väljer ni era köpare menar jag? Är det den som betalar handpenning först som...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: fijja
·
G
Övr. Hund Jag tänkte att det vore kul med en tråd där vi kan be andra om enklare uppdrag, typ trick att öva in och sedan kanske filma och lägga in...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras För några veckor sedan stötte jag på en ung man med en 16 veckors hundvalp. De flesta gissade att det var en landseer eller något... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 210
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Och den vill inte avta trots alla veckor som gått... http://www.youtube.com/watch?v=mypvxPXdxE4
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Indiv
·
Övr. Hund Spammar forumet med trådar :o Jag har förstått och är med på att amstaff är en envis ras som kräver tålamod, konsekvens och envishet... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 253
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Någon som använt/använder Radital till hund? Effekter? /Swat
Svar
8
· Visningar
2 135
Övr. Hund Genom facebook har jag fått kontakt med en hundägare som har ett halvsyskon till min hund, och hon har problem så det står härliga...
Svar
10
· Visningar
1 437
Hundhälsa Min äldsta tik, Zala, är snart 9½ år. Hon är igång för fullt, går långa promenader utan att tröttna, springer när hon känner för det... 2
Svar
23
· Visningar
4 500
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min kompis och hennes hund blev påhoppade av en pitbull/whatever-blandning som var lös och ägaren hade noll koll på. Min vän hade sin...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Nenyah
·
Hundhälsa Jag har gjort en biopsi på min hund för ca 14 dagar sedan och väntar på att veterinären ska ringa med svaret. Jag hade återbesök i...
Svar
10
· Visningar
3 436
Senast: EmelieR
·
A
Övr. Hund Jag postar en tråd åt en vän som skall ta en hanhund på foder. Varken jag eller min väninna har erfarenhet av foderhundar sedan...
Svar
9
· Visningar
2 282
Senast: Faith
·
Övr. Hund Jag har en hane på 15 månader korsning jämthund/blue coonhound, alltså jakt rakt igenom. Ingen i vår familj jagar, utan han är...
Svar
18
· Visningar
1 895
Senast: Nenyah
·
P
Övr. Hund Har ju en långhårig blandras kille som jag under vintern låter håret växa på, men förra sommaren rakade jag ner honom pga att han kliade...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Hej! Vill bara höra era åsikter om att motionera en staffevalp på ca 4 månader. Jag har en kompis som tyvärr har skaffat sig en staffe...
Svar
5
· Visningar
2 165
Senast: Bobbo
·
N
Övr. Hund Någon som har en boston terrier här o kan berätta lite om rasen? :) Jag hittar inga svenska uppfödare (svenska terrierklubben) på...
Svar
4
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?

Hästrelaterat

Tillbaka