Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har inte hittat nån liknande tråd så jag tänkte starta en:idea: vilken är din favoritras? och varför skicka gärna in bilder:D Min är... 2
Svar
30
· Visningar
4 176
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här på hunddelen av forumet men har insett att ni andra som hänger här kan otroligt mycket, så jag tänkte be er om...
Svar
8
· Visningar
1 659
Senast: Wild Rein
·
Övr. Hund hunden som jag är hundvakt till kan vacker tass på höger tass,(jag har inte lärt henne det) jag vill lära henne att lyfta på andra...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Min hund får i bland nå ryck och slickar sig runt munnen,och sväljer och sväljer,och slickar sig massor igen,sen sväljer,sväljer,och...
Svar
8
· Visningar
21 632
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Jag har inte haft tid eller ork att visa något här på mycket länge, men nu försöker jag att skjuta upp städningen så länge som möjligt...
Svar
12
· Visningar
1 423
Senast: Breakdown
·
Hundhälsa Har en 8-årig border terrier (tik) som helt plötsligt inte längre vill gå i trappor, hoppa in och ur bilen osv. Detta är saker som hon...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Baddy96
·
Övr. Hund Öppen klass har jag förstått men vad betyder E:et Det gäller utställning
Svar
6
· Visningar
3 004
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa är det lika på hundar som på hästar att man kan hjälpa till vid pälsfällningen genom att ge b-vitamin? hunden har blivit ovanligt...
Svar
3
· Visningar
1 453
Senast: Nominous
·
K
Övr. Hund Jag letar efter en bra ryggsäck för att bära hund i, en italiensk vinthund på ca 3 kg. Jag letar absolut inte efter någon accessoar utan...
Svar
12
· Visningar
9 117
Senast: Kaaarin
·
Övr. Hund Vad har ni för månadskostnad för era hundar? Några "extra" utgifter? (tävling, träning osv) Vad har ni för hund? Vad ger ni...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Emor
·
H
Övr. Hund Läste just att reglerna för Svenskt viltspårschampionat ska ändras. Man tar bort kravet på start på ordinarie prov. Nu krävs "bara" tre...
Svar
14
· Visningar
5 441
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Grima utmanar alla hundar på pälsduell, men ffa pälsärkefienden Råda:devil: Borstning omgång 1, 30 minuter (Pälshögen är ca 20 hög på... 2
Svar
30
· Visningar
2 715
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Är det bara jag som upplever att väldigt många människor beter sig "buffligt" när de ska hälsa på en hund? I 9/10 fall är det plötsliga... 2
Svar
36
· Visningar
3 214
Senast: Wassego
·
C
Hundavel & Ras Har ett ganska stort dilemma. Vill skaffa mig en valp, vet bara inte vilken? Vill ha en hund som kan springa brevid cykeln till...
Svar
17
· Visningar
1 769
Senast: jay
·
Övr. Hund Idag kom det ut på hunddata att Zipper blivit LPI :D Jag är så himla nöjd, min pointerjävel kan rätt bra :love: Och vi tog oss... 2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: squarepants
·
  • Låst
Hundavel & Ras Efter många turer och funderingar fram och tillbaka ang rasval lutar jag nog åt att en CC får bli min nästa hund, allra helst en... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
32 787
Senast: Abova
·
L
Övr. Hund Du svarar på denna fråga och skriver en ny ...så vidare Regler : 1.Svaren och frågorna ha någonting med hundar att göra det var... 18 19 20
Svar
396
· Visningar
18 676
N
Övr. Hund jag undrar lite hur ni går tillväga när ni säter i gång och ska "lära" hunden spåra efter det ni vill?:D
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Blandrastik
·
R
Övr. Hund tänkte dela med mig av några bilder på mina 2 hundar. jag älskar att fota så de finns en del bilder måste jag ju säga :) *Länk...
Svar
7
· Visningar
2 119
Senast: Nosgrimma
·
Övr. Hund Ser ingen tråd om allmänt hundsnack, kanske vore på tiden:laugh: Här får man snacka om ALLT gällande hunden. Bara babbla på! 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 399
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III