Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, vad ska man säga om en hund som under pågående skyddsträning attackerar sin egen matte helt oprovocerat och helt utan att ha visat...
Svar
19
· Visningar
1 964
Senast: escodobe
·
F
Hundhälsa Behöver tips hur jag ska aktivera min hund de närmsta dagarna. Jag är gravid och ganska orörlig, och husse som normalt sett tränar med...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: paradiset
·
H
Hundhälsa Hej alla. Jag vore jätteglad om ni kunde hjälpa mig, på ett snällt sätt utan att såga mig ner till fotknölarna. Vi har en för oss... 2
Svar
21
· Visningar
4 182
Senast: Geronimo
·
Övr. Hund *Allmän fundering* Jag går just nu valpkurs med min amstaff Mulle, i samma grupp finns det en chivavva och en tyskjaktterrier... 2
Svar
30
· Visningar
2 975
Senast: Breakdown
·
Övr. Hund Dottern har, efter ett antal års längtan, köpt sig en egen hund. 9 veckor gammal och sååååå liten! 2
Svar
21
· Visningar
2 205
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Var med mamma hemma hos mammas särbo idag. Hade hunden med mig som vanligt och vi satt och pratade i köket, min hund låg lugnt på...
Svar
13
· Visningar
1 844
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa min grabb har hunnit bli 5 månader nu och har hunnit tappa endel tänder, nästan alla i fram (hörntänderna kvar) och några i bak har...
Svar
19
· Visningar
29 681
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hur mycket gör ni med valpen under det första året? Det verkar skilja sig vitt och brett beroende på vem man pratar med. En del har...
Svar
12
· Visningar
2 076
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har fått epelepsi konstaterat på en utav mina hundar. Hon kommer antagligen behöva medicineras inom en snar framtid. Kan jag få ut...
Svar
9
· Visningar
1 892
Senast: Gnist
·
Hundhälsa När jag skulle upp imorse så upptäckte jag att min hund hade spytt i hallen, det var enbart lite slem och sen några blodfläckar. Dock...
Svar
4
· Visningar
34 434
Senast: linzan
·
M
Hundavel & Ras Hejsan :) Jag ska köpa mig en valp i höst har jag tänkt. Skulle gärna vilja ha rastips osv. Har varit lite inne på Rhodresian...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: Olof
·
Övr. Hund Om jag skulle vilja tavla och forsoka ta LK l medan jag ar i Sverige, vad behover jag gora? Min tjej har en BH (IPO/SchH forsta... 2
Svar
29
· Visningar
1 999
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund För ni är så realstiska här! Om man som jag gillar smidiga hundar dvs alla greyhoundsliknande raser som finns i alla pälsvarianter utom...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Zqathan
·
H
Övr. Hund Vänder mej till er som har efrarenhet av apportering. Min flatte har jag lite smått. (en gång inne o en gång ute) erbjudit vilt dvs...
Svar
9
· Visningar
1 371
Senast: hundar
·
Hundavel & Ras http://www.expressen.se/husdjur/1.1980889/marsvinen-raddades-av-tva-hundar Inte ofta man ser Rottweilers som "Hjältar" i Expressen...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Träffade på en trevlig hund i dag som jag trodde var en labbe blandras, men som visade vara för mig en helt okänd ras. Ca de bestiar...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Min Pomme har ju patella luxation och blev opererad för det i julas. Hittade nu valpar på Blocket med samma mamma. Naturligtvis blev...
Svar
16
· Visningar
4 947
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Läste i senaste hundsport om olika modeller av säkerhetsanordningar för hund i bil: selar, bilburar och vanliga burar. Tyvärr var det...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: linafina
·
R
Övr. Hund Gick för länge sedan med i en vad jag trodde Organisation som omplacerade "friska djur som riskerade avlivning". Djur som tex ägaren... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 194
Senast: MrsScabtree
·
L
Hundavel & Ras Schäfern! Den vanligaste rasen.. Det finns många disskusioner kring Schäfern och det jag tänkt dra upp är: * Hur kommer det sej...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: gulkiwi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka