Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vad tycker ni om att ha hunden i baksätet om man inte har kombi? jag tänkte köpa bil men det kommer att bli nåt litet så därför kommer... 2
Svar
26
· Visningar
4 371
Senast: aneeette
·
A
Övr. Hund Har ett mellangaller som är volvos original till 945. Men vi förstår inte för allt i världen hur vi ska få fast den!! Har testat runt...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund om en omplaceringshanne. Funderar lite på vilken katastrof det kan tänkas bli. Han är född augusti förra året så han är inte gammal men...
Svar
9
· Visningar
1 521
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Har sökt på buke men hittade inte så mycket om rasen/raserna så jag startar en ny tråd. Nu är det så att skogstrollets sambo blivit... 2
Svar
31
· Visningar
5 028
C
Hundavel & Ras Är det någon som har en fransk bulldogg eller vet något om den rasen? 2
Svar
33
· Visningar
9 143
Senast: cämela
·
Hundhälsa Min mammas Welsh Corgi, 9 år, har inte fällt sin vinterpäls ännu. Tidigare år har hon fällt ganska rejält med underull men i år har det...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Nu har våran underbara goa Ottey fått lämna denna jord. Det känns så konstigt, känns inte verkligt. Varför? Du ha alltid funnits här... 2
Svar
33
· Visningar
2 994
Senast: molly50
·
Övr. Hund Det vill säga, vad gör man med en hund som allt för ofta "tar saken i egna händer" när han anser han t ex inte fått mat i tid, vi inte...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Någon som tagit ett sådant på sin hanhund som kan säga mellan tummen och pekfingret vad det kostar? Tacksam för svar! Swat
Svar
5
· Visningar
2 242
Senast: Swat
·
L
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på vad jag ska köpa för hundras när jag köper en till hund (detta kommer inte ske just nu utan förmodligen om... 2
Svar
30
· Visningar
3 373
Senast: towe
·
A
Hundavel & Ras Jag tog för sedan 1 år sedan en hund för omplacering. Han är världens goaste hund, och jag älskar honom över allt annat. Men vilket... 2
Svar
22
· Visningar
3 432
Senast: Raderad medlem 94602
·
I
Hundavel & Ras Hej! Nu är det såhär att vår familj har bestämt oss för att ta valpar efter våran golden retriver. Jag ska ha det lite som sommarjobb... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 824
Senast: Calazirya
·
Hundavel & Ras Igår pratade jag med sambon och lyckades få honom förstå hur det tidsmässigt (vilket är den största utmaningen) är väldigt lägligt med... 2
Svar
29
· Visningar
4 142
Övr. Hund Hej;) Här är lite önskemål hur vi vill att våran blivande hund ska vara som vuxen: *ca 60 cm hög *glad,snäll, ej korthårig...
Svar
13
· Visningar
1 149
Övr. Hund Hejsan! Jag ska kontakta en kennel i tyskland samt deras kennelklubb och behöver någon som skriva ihop (översätta) ett mail till mig...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: muppia
·
Övr. Hund Vad brukar det vara för åldersgräns vid barn med hund på utställning? Är det max 15 år? Måste hunden vara anmäld till den "vanliga"...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Haha!! Ganska frän sko till hunden. :laugh:
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Måste bara berätta om min underbara hund. På kvällarna är hon ganska gläfsig. Muttrar så fort något hörs utanför osv. Efter lite träning...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Bobbo
·
D
Hundhälsa har en chihuahua tik som är 3 månader,vi har nu upptäckt att hon har en missbildinig i sitt ena framben, har varit hos vet ett antal... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 396
Senast: Lager
·
P
Övr. Hund Hejsan, jag är emot all "fusk" i hunduppfostran men nu har det tyvärr gått så långt att jag måste köpa ett antiskäll halsband då han...
Svar
16
· Visningar
3 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka