Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Kommande nyåret blir Arwens första. Här i vårt område är det mig veterligen förbjudet med smällare och raketer men jag gissar att det... 2
Svar
20
· Visningar
1 558
Senast: Rie
·
Övr. Hund Dum fråga kanske men nybörjare som jag är. Är personspår i snö svårare eller lättare än utan snö?
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Underbart att slippa duscha hundarna efter varje promenad! Här kommer lite bilder från vår härliga långtur i förmiddags :) Vi flyttade i...
Svar
6
· Visningar
1 121
P
Övr. Hund Måste gnälla av mig lie känner jag. Jag har idag varit borta hela dagen och haft en väninna som varit hos min valp. När hon tog ut...
Svar
1
· Visningar
883
Hundhälsa Min hund har fått kennelhosta:cry:. Och det e utan att det e någon hund i närheten som har det(vad jag vet). Jag tycker att det e så...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: Lona
·
M
Hundhälsa Hejsan! Har en blandras hane på 4 år. och nu han har alltid varit lite morrig åt helst killar och folk med utlänsk bakgrund, andra...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har upptäckt att min lilla tax/chi har svårt går och småkissar inne de dagar det har varit kallt ute. Eftersom detta bara händer när...
Svar
5
· Visningar
2 321
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Mina hundar är inte kräsna, och egentligen funkar det mesta på dem, MEN jag vill ju att fodret ska vara optimalt! (Den lilla är det dock...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Denna vovve finns på Aftobladets hemsida idag. Han har hunnit med en del den gode Ymer.... http://www.youtube.com/watch?v=H90FSwst4ps
Svar
4
· Visningar
819
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Mina föräldrar har fått hem sin nya valp. Supersöt, social och rolig, men hon biter på ALLT...:crazy: Både på saker (väggar och element...
Svar
15
· Visningar
2 531
Senast: Trani
·
Hundhälsa Min hund är väldigt "svajig" i magen. Hon åt Eukanuba när jag fick henne, men bytte till Standardt i somras nångång, och första tiden...
Svar
15
· Visningar
6 289
Senast: mkh
·
Övr. Hund Jag har fått ett oerhört gulligt julmail från jyckens fd dagmatte. Ett fint arrangerat foto på hennes fyra hundflickor. Så roligt det...
Svar
0
· Visningar
1 568
Senast: Rie
·
Övr. Hund Jag är nästan helt oerfaren och vill lära mig allt som går INNAN jag tar hem hunden. Ska köpa mig en liten hund, helst någon cavalier...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Boxern Fanny fick in en fullträff på min snok med sitt eget tjocka pannben och det var satan så djävulskt ont det gjorde!! Blodet... 2
Svar
39
· Visningar
2 523
·
Övr. Hund Igår kväll när jag skulle lämna hunden i hans natthage hos hundvakten så går vi in i hagen, jag går in i stugan för att hämta...
Svar
3
· Visningar
952
·
Övr. Hund Hej! I slutet på Januari ska jag och min hund vara med i en kurs för nybörjare i agility. Han och jag är helt gröna inom det. Är...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Lona
·
D
Hundhälsa Jag blir snart vansinnig på detta eviga saltande här nere i Skåne. Är ute med hundarna vid 06:00-tiden på morgonen och då är dom redan...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Min mormor och morfar köpte en ny hund för ungefär 1,5 år sedan. En mellanpudel, hane som är snällast på jorden, dock väldigt försiktig...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: bengeten
·
I
Hundhälsa Hjälp mig lite nu :) Vår jycke är kvalsterallergisk och vi har fått slänga hennes säng, det var nog det mest kvalsteralstrande i hela...
Svar
13
· Visningar
2 422
Hundhälsa Vi har precis fått hem våran nykastrerad hund. Ett större ingrepp då han bara hade ena kulan nere och andra uppe i buken. Operationen... 2
Svar
22
· Visningar
14 027
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka