Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Är kattvakt, husse och matte är i Turkiet. Kattkille(kastrerad) på ca ett år kom i söndags, han såg då lite torr ut precis på...
Svar
4
· Visningar
2 241
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Jag är helt och hållet okunnig om katter och hittar ingenting när jag googlar... så jag förlitar mig på er :) Vid mina föräldrars...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag har två honkatter, 12 och 15 år, samt en hund som är 8 år. Den äldsta katten är klok, mild och anpassningsbar, medan den yngre är en...
Svar
12
· Visningar
3 174
Senast: Lotus
·
Katthälsa Min katt har klättrat upp på en takbjälke i stallet (ca 20 meter högt) och suttit där sedan någon gång igår. Jag vet att han varit på...
Svar
8
· Visningar
4 189
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Hej vå katt har precis fått kattungar. Vår andra katt som också är en hona vill ligga i lådan tillsammans med de nyfödda. Mamman...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi har haft vår två bondkatter i lite över ett år. Det är två systrar som alltid bott tillsammans. Nu har plötsligt den ena, Molly...
Svar
9
· Visningar
2 022
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Jag har precis skaffat katt och är i full färd med att teckna försäkring. Syrran nämnde nånting om att man med Sveland kunde ta hem sitt...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Har två katter. Båda är honor. 9 år gamla. Den ena katten har haft ett problem sen födseln i princip. Hon kissar inne. ÖVERALLT. Hon kan...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 246
Senast: moiran
·
Övr. Katt Våra katter har sin kattlåda, mat och vatten inne i tvättstugan och trivs utmärkt med det. Men jag skulle vilja ha dörren stängd. Dels...
Svar
6
· Visningar
7 124
Senast: moiran
·
Katthälsa Tänkte ta med Bonnie och Malla till Finland i november, då Malla måste utomlands för att ta nästa titel. Men den jag skulle åka med...
Svar
14
· Visningar
2 088
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår katt ska äta antibiotika några dagar för en ful sårskada, en pasta som ska ges i munnen med en spruta. Katten hatar det och blir...
Svar
10
· Visningar
14 023
Senast: MonikaH
·
Katthälsa 14 veckor gammal kattunge, bondkatt, aldrig varit några problem med den, frisk o pigg. Men den har tappat päls på svansen, min sambo sa...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Som rubriken lyder, vilka här inne föder upp katter? Vilken ras har ni, hur länge har ni hållt på osv? Vore kul med en liten...
25 26 27
Svar
524
· Visningar
69 234
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Vet inte vad jag vill med tråden mer än att få ur mig allt... Alltså usch jag är så himla ledsen, det gör ont i hjärtat. En dag kom...
Svar
11
· Visningar
2 308
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Har några frågor till er med kunskap.:angel: *Hur länge går en katt dräktig? *Hur snart kan man se på magen att katten väntar ungar...
2
Svar
25
· Visningar
67 809
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Vi har 3 katter, hanar, kastrerade, den yngsta, som också är den minsta i storlek, 3 år får oftast stryk av en av grannens katter...
Svar
5
· Visningar
4 157
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa När jag har köpt mina katter så har det varit leverans vid 16 veckor. Men jag tycker att det verkar som om många (enligt annonser) har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
15 579
Senast: Hedwig
·
Övr. Katt Min katt verkar så pass olycklig att jag måste göra något åt situationen. Jag funderar kan man bli fodervärd åt en katt? För att se om...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Ska jobba utomlands ett år och katten ska givetvis följa med. Pass och vaccinationer är redan klara. Nu till frågan; Hur flyger man...
Svar
6
· Visningar
2 018
Övr. Katt Vår ena katt, kastrerad hane 6 år, är på rymmen. Han har bott här i snart 1 år. Han var på rymmen för ett tag sedan, men då jamade...
Svar
13
· Visningar
1 800
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp