Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej. Tanken är att jag ska ta hand om en kompis katt nu till våren. Hon har skaffat sig en kille som är allergisk och på våren när...
Svar
14
· Visningar
3 202
Senast: sandra87_
·
E
Övr. Katt Nu är det så att våran ena katt inte krafsar i lådan ordentligt. Eller, nog krafsar han som tusan alltid men aldrig i pelletsen. Vi har...
Svar
13
· Visningar
3 008
Senast: Eskil
·
Övr. Katt Fick två aktivitetsbollar i julklapp, såna där som det trillar godis ur när katten knuffar på den. Hur får jag kisse att förstå vad...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: sthu
·
K
Övr. Katt Begriper egentligen ingenting om katter men undrar hur de fungerar.. Jag har nu suttit och lyssnat på en förrymd kattherre utanför mitt...
Svar
7
· Visningar
1 515
Övr. Katt Vi har ett problem med våran kastrerade hankatt. Det är en rätt lång historia men vi vore jättetacksamma för all hjälp vi kan få. Vi...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag blir galen!! Så fort man glömmer kläder på golvet inne på toaletten så drar hon in dom i sin kattlåda och kissar på dom. :cry...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: Boj
·
I
Övr. Katt Jag vet att det finns flera trådar om kissande katter men inget liknande vårt fall. Drar hela historien för att ge en inblick. I...
Svar
11
· Visningar
1 620
Senast: Isis
·
Övr. Katt Mormor har alltid ställt upp och passat katten när jag t.ex. hamnat på sjukhus. Och när jag var en vecka i turkiet hade hon honom boende...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt En av kvarterets katter pinkar in sitt revir i halva (hela) grannskapet. De sista 2-3 månaderna har våra ytterdörrar varit...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja vilket är det:confused: På bukehund har vi ju i många trådar diskuterat vad som är bäst,och de flesta är väl ändå överens om att man...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt ...mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur...:crazy: Piercade katter såldes som "gothkatter" Vad kommer här näst? Tatuerade...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: Hobnob
·
Övr. Katt Vad använder ni för borstar till era långhåriga raser? Jag har två långhåriga katter, en perserkorsning hane på snart ett år. Och en...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: linslus
·
Övr. Katt Har velat ha katt i hela mitt liv men pappa är dödsallgerisk. Kanske lyckats övertala honom nu dock om att jag ska få ha en misse i...
2
Svar
37
· Visningar
4 725
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min äldsta katt som är nu 8år i år och är kastrerad har börjat parat sig med min minsta som är 9mån som också är kastrerad, båda är...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Jag är lite nyfiken på hörn toalådor. Badrummet i min nya lägenhet är för litet för att jag ska få plats med en vanlig toalåda så jag...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Magica
·
Övr. Katt Abbie har patellaluxation med medial luxering. Men jag funderar lite på om det är någon skillnad på medial vs lateral för katten...
Svar
5
· Visningar
13 072
Senast: Loa_69
·
Övr. Katt Vad är viktigt att tänka på när man köper katt på bl*cket eller liknande? vaccinering, kastrering, vetrinärbesikning?
Svar
7
· Visningar
1 027
I
Övr. Katt Min kära katt är en hittekatt. Hon behöver avmaskas och Axilur är inhandlat. Det är förenat med livsfara att ta tag i katten och trycka...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: IslaBonita
·
Övr. Katt Vi har för närvarande en mindre kattkarda som varken gör från eller till. De är delvis raskatt och är lite lurvigare än...
Svar
7
· Visningar
1 998
Senast: Kakis
·
Övr. Katt nää, det går inte :mad:
Svar
2
· Visningar
809
Senast: R8n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp