Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min lilla hittekatt Kiwi? 30/9 2009 kom hon hit, efter att ha blivit dumpad i skogen nära vägen några km härifrån Det är 4½ månader...
Svar
14
· Visningar
1 348
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har ett problem med min honkatt som jag rent ut sagt är j*vligt trött på. Jag fattar ingenting.. Min honkatt pissar om & om igen...
Svar
17
· Visningar
4 810
Senast: bengeten
·
U
Övr. Katt Snälla finns de någon här som vet hur man på bästa sätt får bort lukten av kattkiss i en soffa? Min han katt har idag skvätt på...
Svar
4
· Visningar
1 659
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har ju som sagt fått mig en kattjej, hon är än så länge innekatt (ska gå ut i vår) Hon är nu 5 månader och vill ha mat hela tiden. Har...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt Har 2 kullsyskon på snart 3 år. Honan är otroligt duktig på att öppna de flesta dörrar, både in och ut :crazy:. Hankatten har sen en tid...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: frazze
·
Övr. Katt Jag och min rumskompis har blivit stödhem för ett katthem och igår fick vi hem vår första katt. En underbar liten kattdam som heter...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: fjordtokan
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet av dessa? Hälsa, temperament, "barnkatt?" pris, vad som helst :)
Svar
4
· Visningar
2 942
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Jag och sambon har en rejäl låda som båda katterna har varit nöjda och glada med. Den städas noga och båda verkar vara nöjda med...
Svar
2
· Visningar
1 571
Senast: skojskrot
·
M
Övr. Katt Får ja presentera min agility katt Busa!!! och min mindre aktiva katt Tubbe :D http://www.youtube.com/watch?v=o9Dv3LzD1Ok...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Rosett
·
K
Övr. Katt Hej! Vad saknar du som kattägare till din katt? Det du saknar, finns det till försäljning och i så fall vad hindrar dig från att köpa...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: sandrahedman
·
M
Övr. Katt :confused:Hej! Min misse fick idag gå igenom kejsarsnitt där två av hennes ungar var missbildade en andades dåligt och en var stark. Så...
2
Svar
31
· Visningar
7 288
M
Övr. Katt Jag har precis flyttat hemifrån till en etta på ca 30 kvm, min katt bor kvar hos min mamma tillsammans med hennes katt som nu har blivit...
Svar
5
· Visningar
743
L
Övr. Katt Hej! Äter inte katten när hon löper? Hur lång tid tar det tills man ser om dem är gravida?
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har nyss flyttat hemifrån och bor i ett litet rum (20 kvadrat) i en studentkorridor. GÅR det ens att skaffa katt när man bor så litet...
Svar
12
· Visningar
1 566
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Hej. Tanken är att jag ska ta hand om en kompis katt nu till våren. Hon har skaffat sig en kille som är allergisk och på våren när...
Svar
14
· Visningar
3 201
Senast: sandra87_
·
E
Övr. Katt Nu är det så att våran ena katt inte krafsar i lådan ordentligt. Eller, nog krafsar han som tusan alltid men aldrig i pelletsen. Vi har...
Svar
13
· Visningar
3 000
Senast: Eskil
·
Övr. Katt Fick två aktivitetsbollar i julklapp, såna där som det trillar godis ur när katten knuffar på den. Hur får jag kisse att förstå vad...
Svar
9
· Visningar
1 382
Senast: sthu
·
K
Övr. Katt Begriper egentligen ingenting om katter men undrar hur de fungerar.. Jag har nu suttit och lyssnat på en förrymd kattherre utanför mitt...
Svar
7
· Visningar
1 512
Övr. Katt Vi har ett problem med våran kastrerade hankatt. Det är en rätt lång historia men vi vore jättetacksamma för all hjälp vi kan få. Vi...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag blir galen!! Så fort man glömmer kläder på golvet inne på toaletten så drar hon in dom i sin kattlåda och kissar på dom. :cry...
Svar
13
· Visningar
1 392
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp