Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Igår fick jag hem en ny katt. Hon är snart två och min andra katt (kastrat)är snart fem. Hittills har det morrats och frästs men mest...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt För ett tag sedan var det ju populärt att ha små vattenfontäner till sina katter att dricka ur (ja, ni vet de där vattenskålarna som...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Jag skrev en tråd här för ett tag sen att jag hade planer på att skaffa katter. Några dagar senare PM:ade Vica som hade en kattmamma och...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Widerberg
·
Övr. Katt Hej! Vad finns det för tester man kan göra på pappan om en kattunge i en kull dött av andningssvårigheter? Vad bör jag kolla upp hos...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har en möjligen lite dum fråga.. Syns det direkt på helt nyfödda kattungar om de kommer att bli långhåriga eller inte? Mvh
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Chine
·
Övr. Katt Är det bara jag som har en förmåga att hamna "mellan stolarna"? Jag har bägge mina katter försäkrade i samma bolag (vi behöver inte...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Murphy
·
Övr. Katt Nu är fallet såhär: Vår granne kom nyss in o hörde om vi va intresserade av att ta en katt av deras kompisar, som oavsiktligt fått 7...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Holger
·
Övr. Katt En hund bör väl inte vara själv i mer än max fyra timmar. Men hur är det med katter? Någon som vet?
Svar
19
· Visningar
21 408
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Nu är det såhär att vi bor utanför "på landet" eller hur man ska säga.. För drygt en vecka sen eller nåt såg vi två unga katter...
Svar
6
· Visningar
1 942
A
Övr. Katt är det någon här som har koll på hur man gör? har en liten kisse som är drygt 2v som inte går upp i vikt som den ska... och vi ska...
Svar
17
· Visningar
17 874
Senast: Sol
·
Övr. Katt Får hem två vuxna vanskötta katter på söndag, deras miljö har varit riktigt fruktansvärd men de mår ändå förvånansvärt bra och har inte...
Svar
12
· Visningar
1 263
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag ska åka och kolla på en två-årig Birmahona imorgon som sällskap och framtida avelskatt. Frågan är hur man ska göra med besiktning...
Svar
15
· Visningar
3 069
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Med anledning av en annan tråd på forumet undrar jag: Finns det inge billiga klösmöbler? Vill man ha en rejälare grej går dom juh lös på... 2
Svar
29
· Visningar
8 965
Senast: Vica
·
G
Övr. Katt Ja någon som vet något bra märke? Alltså då menar jag dom man hittar på tex. Ica Maxi. Kör för närvarande på Friskies (stavas) junior... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 399
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Vi flyttade för ungefär en månad sen in i vår nya villa. Villan ligger i ett relativt lugnt område nordväst om Stockholm, och största...
Svar
3
· Visningar
1 357
Senast: Roxer
·
Övr. Katt Kom hem från stallet och ropade på katterna som vid det laget brukar vara glada i att få komma in och få lite mat. För en gångs skull...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: gugge
·
Övr. Katt Mina 2 katter är chippade och är enbart innekatter. Men vi ska flytta till en lägenhet med egen ingång, dvs vi slipper trapphus. Så om...
Svar
17
· Visningar
4 913
Senast: gugge
·
Övr. Katt Ibland vill jag inte längre vara människa... :cool: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5793070.ab J***a idioter. Må de...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Jag har nu vägt mina bus. De är snart 15 v och väger 1.660 hane och honan väger 1.760. Ni som brukar väga era katter vad brukar era väga... 2
Svar
26
· Visningar
2 300
Senast: soffa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka