Innekatt och studera heltid?

Sv: Innekatt och studera heltid?

Men att utgå ifrån att soffan inte kommer bli hårig om katten gärna ligger där känns ju rätt befängt.

Det blir inte hårigt ALLS av mina crexar. så nej det är inte befängt. Det går att ha ett hårfritt liv med katt :)
 
Sv: Innekatt och studera heltid?

Tror inte det behövs, hittade en i malmö genom att gå in på sverak ;) Ska dit med min kompis i slutet av påsklovet :D

Och till Tant Gredelin: Eftersom jag redan skrivit att jag inte gillar rexkatter så kommer jag att få räkna med lite katthår iaf x)
 
Sv: Innekatt och studera heltid?

Om du läser vad jag skrivit så ser du att jag skrivit att det blir katthår sålänge man inte vill ha en rex eller nakenkatt....
 
Sv: Innekatt och studera heltid?

Blev hund i alla fall, kontaktade skolan och det var i princip bara halvdagar och många av eleverna som hade hund och hon vi pratade med trodde inte det skulle vara några problem alls! Så förflyttar mig till hundforumet... :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 643
Senast: Sel
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 517
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Hejsan! Funderar på att skaffa innekatt. Har kattvana sen innan, dock inte innekatt. Alla katter jag haft genom åren har varit...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp