Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt Min kisse är vaccinerad med FEL-O-VAX IV VET. Jag har fattat det som att det är mot kattpest, kattsnuva och chlamydia. Stämmer det...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Venus
·
S
Övr. Katt Jo det är såhär *ehum* Ni kanske har läst min andra tråd "hjälp oss att rädda våra kattungar".. Vi kan ju inte vara uppe hos dom...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Smultronagnes
·
Övr. Katt Jag behöver min nattsömn, så nu är kattluckan stängd för ingående trafik om nätterna. Inatt har kattskrället kommit in med tre möss...
Svar
11
· Visningar
2 657
Senast: Jarrah
·
Y
Övr. Katt Japp! Nu är det alltså bestämt! :banana: Antingen imorgon eller på lördag får jag hem min lilla ulltuss. En liten rödtabby (tror...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Hoobes
·
Z
Övr. Katt Såååå, nu har det gått ett dygn och det känns som att det går framåt iaf. Här kan jag visa lite bilder från senasre dygnet. :)...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: zeemee
·
D
Övr. Katt Är det fler som har problem detta varma år själv tror jag att jag håller på att bli tokig Det håras och inte bara någon tuss här och...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: palle
·
V
Övr. Katt Hur tidigt kan man anmäla till en utställning? Den jag är intresserad av går i december, kan jag anmäla redan nu eller är det för...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Jahapp... nu har jag bokat tid på veterinärkliniken i Västerås för genomgång och ev. provtagning på min lilla Peppar. Han har sedan i...
Svar
4
· Visningar
592
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Det kliar visst i lillkisses tänder, för han tuggar på allt han kommer åt. Så vad säger ni kattkunniga, vad ger man honom för...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Cuaifeach
·
S
Övr. Katt Jag hoppas verkligen att någon läser denna tråden och kan hjälpa oss..Det är så hemskt att se dom små liven lida.. Här kommer...
Svar
16
· Visningar
1 824
Senast: Sarasara
·
Z
Övr. Katt Nu har äntligen den nye lille krabaten kommit hem! Jag är stormförtjust i honom, men min andra katt är inte lika gästvänlig. :crazy...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt såg i en stamtavla att det stod !* efter kattens namn..vad betyder det? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi kom hem igår från vår sommarvistelse hemma hos föräldrarna. Idag var jag på universitetet 8-17,30 och när jag kom hem så låg vår...
Svar
3
· Visningar
907
Övr. Katt Jag kommer nog plåga er med bilder på min lilla, men jag hoppas ni överlever ;) Hon är nu 9 veckor och två dagar gammal, och idag...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Zody
·
M
Övr. Katt Vi har en 10-årig katthona, som har betett sig lite underligt den senaste tiden. Hon är en vanlig bondkatt, både ute- och innekatt...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Madeleine Nilsson
·
M
Övr. Katt Hejsan! Nu vänder jag mig till er som har raskatter och hoppas att ni har överseende :o Här är våra båda stallkatter, vad...
2
Svar
33
· Visningar
3 544
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Min katt är jättelös i magen. Hon äter Kitekats torrfoder vilket hon har gjort utan problem tidigare. I medicin väg får hon Gestapuran...
Svar
11
· Visningar
2 183
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Neisti och Solaris gosar.
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Brolinskan
·
Övr. Katt HAHA. Pojkvännen har snetak i sovrummet med ett litet takfönster i lägenheten. Så nu för 5 minuter sedan (jag sitter i sängen med...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: palle
·
Övr. Katt Vår ena kisse, hane, kastrerad, 3 år gammal har alltid varit stor och kraftig. Han har nu minskat i vikt. Inte så att han är mager, men...
Svar
10
· Visningar
4 246
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Hur få stilla händer?
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp