Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Vad kostar det att kastrera en hankatt på ett ungefär? Och vad kostar det att stelerisera en honkatt på ett ungefär? Vet bara att...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Mycket omtyckt kan jag lova! Här satt man riktigt bra. *grrr* funkar kanon
Svar
6
· Visningar
846
·
B
Övr. Katt Jag har ett litet problem. Har en kastrerad han katt nu,men vill ha sällskap åt honom när han blir inne katt. Vad är smartast att...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Blondi3958
·
Övr. Katt Min katt blev ju överkörd i torsdags. Första dagen grät jag som jag vet inte vad, men de senaste dagarna har jag inte alls varit så...
Svar
8
· Visningar
1 464
Övr. Katt Drömmen har gått i uppfyllelse! Denna lilla dam kommer inom kort att flytta hem till oss andra :banana: Urgo, inte sant!? (hon till... 2
Svar
20
· Visningar
1 378
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Var sitter egentligen en hankatts snopp? I baken lr fram på magen? Å kan hankatter ha "bröstvårtor" (lr juver heter d kanske på katter...
Svar
3
· Visningar
16 246
Övr. Katt Hur funkar d me p-piller till katt?Hur ofta ska de ha? Å va kostar d???? Tacksam för svar!!! :bow:
Svar
6
· Visningar
2 635
Senast: jerseyko
·
A
Övr. Katt jag har en katt som är 13 år, i alla åren, så länge jag kan minnas, har han jämnt kraffsat, framför skålen när han ska dricka sitt...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: adore
·
I
Övr. Katt vad använder ni för schampoo till era långhåriga katter ???
Svar
4
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har lovat ta emot en kattmamma med ungar, eftersom jag har ett rum över. Men vad uppskattar kattungar att leka med/i? Förmodligen är...
Svar
7
· Visningar
1 193
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Lite bilder på mina håriga tjejer. Mor (svartvit) och dotter (lila), dom sitter inte ihop jämt, men ganska ofta :D 2
Svar
31
· Visningar
1 798
Senast: Sirisiri
·
F
Övr. Katt Nyblivna kattägare! I tisdags blev jag och min pojkvän ägare till en liten kattflicka :) Var på ett katthem för övergivna katter, våran... 2
Svar
37
· Visningar
16 402
Senast: fandango
·
B
Övr. Katt Kan katter som är nästan helvita fast med några små små fläckar också bli det? Eller gäller den "regeln" bara helvita katter??
Svar
13
· Visningar
3 284
·
E
Övr. Katt Hej hopp! :bump: Som en del redan vet så har jag tagit hem stallkatten, som nu istället bor hemma hos mig och verkar trivas som...
Svar
2
· Visningar
916
·
R
Övr. Katt Ja här kommer då 2 nyknäppta bilder på den upphittade kattungen! Vad ska jag göra? Hejsan
Svar
17
· Visningar
1 199
·
T
Övr. Katt Hur gör man för att fånga in en "vild"katt? Vi har nämligen hittat några övergivna kattungar ute i skogen, men dom är jätte skygga så...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Prosit
·
B
Övr. Katt Visst är det så att honer kan vara två färgade :confused: Fick höra att det är bara hanar som kan vara två färgade :confused: Har...
Svar
2
· Visningar
765
·
I
Övr. Katt Hade vart så skoj att avla lite på min fina ragdollkille, han är nu 5 månader och jag antar att han kommer börja bli könsmogen snart...
Svar
6
· Visningar
2 691
Senast: Icka
·
B
Övr. Katt Hur gammla måste dom vara då? Har gjort det för något år sedan på min nuvarande katt,man jag kommer inte ihåg hur gammal han var :confused:
Svar
4
· Visningar
796
·
S
Övr. Katt Större lägenhet på gång och erbjudande från Katträddningen här i stan fick avgöra. Det blev två. Först fick jag nästan panik och...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Melli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka